Vil dere vite kjønn før fødsel?

Vil dere vite kjønn før fødsel?

  • Ja! Vi vil gjerne vite!

    Votes: 30 83,3%
  • Nei, vi vil heller vente til babyen kommer.

    Votes: 3 8,3%
  • Jeg og min kjære er ikke enige enda.

    Votes: 3 8,3%

  • Antall som har svart
    36
Ja absolutt! Uaktuelt for oss å gå hele 9 mnd uten å vite hva som gjemmer seg i magen :) og vi vil gjerne ha det meste i orden i forhold til klær og sånn og vil gjerne kunne kose meg med å handle inn kjønnsbestemte klær OM jeg skulle komme over noe jeg absolutt ønsker :)
 
Ja absolutt! Uaktuelt for oss å gå hele 9 mnd uten å vite hva som gjemmer seg i magen :) og vi vil gjerne ha det meste i orden i forhold til klær og sånn og vil gjerne kunne kose meg med å handle inn kjønnsbestemte klær OM jeg skulle komme over noe jeg absolutt ønsker :)

Får vi hente denne gangen ønsker jeg å begynne å strikke kjoler til henne allerede nå, men jeg har så dårlig tålmodighet at jeg setter meg ikke ned og strikker et plagg som kanskje ikke blir brukt fordi det kommer en gutt :) tror papsen blir syr hvis jeg så evt drar på gutten en kjole bare fordi jeg har laga den selv
 
Vi visste det de andre to gangene, så jeg vil ikke vite denne gangen. Tenker dette er siste sjangs for teste ut hvordan det ikke er å vite. Tenker at det kan være så spennende på fødestua. Samboeren min vil vite da. Men jeg tror jeg får vilja mi. :p
 
Visste det ikke sist, vil ikke vite nå heller før fødsel. Ser ingen vits i å vite, annet enn nysgjerrighet. Jeg syns det var fint å vite på fødestua sist, og ønsker den fine opplevelsen med å vente til da denne gangen også. Har uansett alt klart av klær, og trenger ikke mer av de minste størrelsene i hvert fall. Kjoler har vi fra første, og kjoler er uansett utrolig upraktisk før ungen kan gå. Før det drar kjoler seg opp, eller er håpløse å krabbe i. Blir det gutt, så har vi masse nøytralt fra jenta vår som funker, hele opp til hvert fall str 74, da begynner det å bli mer jentete. Vi kommer ikke til å kjøpe så mye klær, var noen plagg som bare ble brukt 1 gang sist.
 
Vi vil vite det fordi vi er altfor nysgjerrig. Har gutt fra før. Om det blir jente kjøper vi nok ikke mye nye klær, så det er ikke med tanke på forberedelse.
På en annen side syntes jeg folk rundt meg er i overkant opptatt av kjønnet og kunne syntes det hadde vært moro å provosere litt med å ikke vite [emoji85][emoji23] Det virker også veldig fint å få vite på fødestuen, og å ha det som en ekstra liten motivasjon under fødsel.
 
Jeg ville vite pga nysjerrighet! Førstegangsmamma så ting er kanskje enda mer spennende da :p Vet ikke. Mannen ville også vite, men når han først fikk vite så ville han egentlig ha ventet til fødselo_O
 
Vi visste ikkje sist.
Trur ikkje eg vil vite no heller.
Kunne tenke meg å vite heilt mot slutten for å vite om eg skal vaske dei blå babykledene, og aller mest for å kunne strikke litt mindre nøytrale plagg! Men tenker det er bagatell.

Viss vi skal vite kjønn så er det iallfall berre vi to som skal vite.

Trur eg.
Eg anar ikkje.
Veit ikkje.
Vanskelig!! :p
 
Eier ikke et tolmodig bein i kroppen på det feltet :hilarious: så ja... Vil vite, så fort det er mulig å se.
 
Vi skal nok vite, men vet egentlig ikke hvorfor vi trenger det. Er nok kun nysgjerrigheten. Klær har vi opp til størrelse 74 i nøytrale og butikken er uansett åpen etter fødsel. Handlet kun nøytrale ting inn forrige gang selv om vi ventet jente.
 
Ville ikke vite det sist, og skal ikke vite det nå. Den spenningen på fødestuen er verdt ventetiden..siden vi ikke visste det sist har jeg mye kjønnsnøytralt tøy og en del blått. Frøkna så ut som en liten gutt på hele første måneden, men det kunne ikke brydd meg mindre:p Blått er veldig fint på begge kjønn:)

At mange er nysgjerrige og vil vite det skjønner jeg, men har ikke helt skjønt argumentet med å vite pga tilknytningen til barnet. Knytter meg ikke noe mer eller mindre til barnet om jeg vet om det er en gutt eller jente. Er jo barnet mitt:)
 
Er første barnet, og vi skal vite. Men jeg kunne gjerne tenke meg å vente til fødsel. Men det klarer ikke mannen, så da velger vi å vite Kanskje jeg får viljen min med evt nr 2
 
Jeg ville vite, men nå vet jeg ikke hva jeg vil lenger. Tar det som det kommer.
 
Vi har snakket om å kanskje ikke skulle vite det nå. Er nr 3 og siste baby. Mannen heller mest mot å vite. Jeg er usikker! Må tenke litt mer på det [emoji5]
 
Jeg snakka om å ikke vite. Mannen vil vite da. Er tredje og siste barnet. Vi har en av hver fra før. Men nå er jeg så overbevist om at det er jente i magen at jeg er redd for å bli "skuffa" om jeg har feil. Misforstå meg rett. Det er virkelig akkurat det samme hva det blir her men er noe med den innstillingen. Derfor vil vi gjerne vite det på oul om de kan se det :) så kan jeg venne meg til tanken om det blir noe annet en det jeg er så hellig overbevist om hehe.
 
Har ikke visst det med de andre, og vil ikke vite det nå heller. Synd det er en veldig fin opplevelse å finne ut av det på fødestua.
 
Greit å vite for å forberede storesøsken, som kan bli skuffet hvis det er det ene eller det andre :) Men skjønner at det må være veldig spennende å finne det ut på fødestua! :-o Så tålmodig er desverre ikke jeg.
 
Ja, vi klarer ikke å vente
 
Jeg vil vite. Synes selv det er lettere å forholde seg til babyen der inne når jeg vet kjønnet. Dessuten var det så kaotisk på fødestuen sist at jeg nok hadde blitt veldig skuffet om jeg hadde planlagt en stor overraskelse da. Mye mer rolig på OUL.
 
Back
Topp