Vil dere ikke ha en egen skjult gruppe her på forumet snart?

Jeg skjønner ikke Åssen jeg ordner brukernavnet mitt [emoji85] men jeg er her inne opptil flere ganger om dagen, men ikke like ofte jeg skriver noe...

Snakker nå kun for min egen del nå, men mulig det er flere som tenker det samme.
Jeg er inne og leser her hver dag, og tenker jeg skal bli med å skrive/dele i fremtiden.
Men da det hele fortsatt er tidlig (7+6), så ønsker jeg ikke legge igjen for mye i tilfelle jeg skulle miste. Den dagen jeg får bekreftet hjertelyd og er over uke 12 så er jeg med 100%.

Det jeg vil si er at jeg håper oss som er litt forsiktige nå i starten også kan få være med, lukket forum eller ei:bag:

Jeg syntes skjult forum var veldig kjekt sist :)!!!

Høres veldig greit ut med en lukket gruppe:-) jeg er også enig med de over meg. Det er ikke alltid man har tid til mobilen, så man burde få bli i gruppen når man først har kommet inn

HVORFOR SKAL VI LAGE SÅ STORE KRAV TIL Å FÅ BLI MED I GRUPPEN? Disse kravene bestemmer vi jo selv, så personlig synes jeg det er helt LATTERLIG at vi skal ha disse kravene. Var med i skjult sist, har lyst nå også.. men.. gidder jeg å skrive så mange innlegg for å oppnå kravene? Hm. Ikke enda iallefall. Får vente til over 12 uker. ELLER kan du som nå er ansvarlig slippe til de som ønsker, uten de kravene?

Husker i sist termingruppe jeg var med i. Der oppretter vi fult av tulletråder for å komme oss over de 50 LATTERLIGE innleggene. Forumet florerte av tullete innlegg for å oppnå dette, istedet for å vie plass til de seriøse innleggene.

HVORFOR SKAL VI LAGE SÅ STORE KRAV TIL Å FÅ BLI MED I GRUPPEN? Disse kravene bestemmer vi jo selv, så personlig synes jeg det er helt LATTERLIG at vi skal ha disse kravene. Var med i skjult sist, har lyst nå også.. men.. gidder jeg å skrive så mange innlegg for å oppnå kravene? Hm. Ikke enda iallefall. Får vente til over 12 uker. ELLER kan du som nå er ansvarlig slippe til de som ønsker, uten de kravene?

Husker i sist termingruppe jeg var med i. Der oppretter vi fult av tulletråder for å komme oss over de 50 LATTERLIGE innleggene. Forumet florerte av tullete innlegg for å oppnå dette, istedet for å vie plass til de seriøse innleggene.
Jeg for min del, kommer ikke til å dele noe mer i enn skjult gruppe uten inntakskrav, enn jeg gjør på åpent forum. Om man har noen krav (medlemsskap i en måned, 50 skrevne innlegg på åpent forum (som ikke er i tulletråder), så er det færre som gidder å legge ned en innsats for å se hva vi skriver om på lukket forum, bare for at de er nysgjerrige. Synes også det bør være noen krav til å få beholde medlemsskap også, sånn at man ikke bare kan snike seg inn for å lese, uten å bidra selv.

Da kan det heller være med lukket forum for min del.

Jeg for min del, kommer ikke til å dele noe mer i enn skjult gruppe uten inntakskrav, enn jeg gjør på åpent forum. Om man har noen krav (medlemsskap i en måned, 50 skrevne innlegg på åpent forum (som ikke er i tulletråder), så er det færre som gidder å legge ned en innsats for å se hva vi skriver om på lukket forum, bare for at de er nysgjerrige. Synes også det bør være noen krav til å få beholde medlemsskap også, sånn at man ikke bare kan snike seg inn for å lese, uten å bidra selv.

Da kan det heller være med lukket forum for min del.

Enig med deg i det. Selv om jeg lagde meg ny bruker denne graviditeten og det er lenge igjen til jeg har vært med i 1 mnd. Men jeg klarer fint å vente, gleder meg til å bli med i lukket forum, det var så koselig sist :D

Har fortsatt stor glede av den lukkede gruppa på forumet fra førstemann. Og poenget med lukket gruppe er jo at man kan være mer personlig, så syns absolutt det må være noen kriterier for medlemskap :) Det åpne forumet består jo, for de som ikke ønsker binde seg til det lukkede.

Jeg vil bare få presisere at reglene som er satt for å få tilgang til skjult gruppe er satt av moderatorteamet med tanke på deres eget beste. ;)
Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene. Hvor lang tid man har vært medlem, og hvor mange innlegg man har skrevet, før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.
Og skal grensen for medlemstid senkes så må antall innlegg økes.
Dette er noe dere i fellesskap må ta opp, diskutere og bli enige om ute i åpen gruppe.
Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig med link til der dette har blitt diskutert i gruppen deres.

150 innlegg??? Jeg har vært medlem under to svangerskap, og bikker med dette innlegget 60. Aldri i livet om jeg hadde greid 150 på 2 uker.
Jeg skjønner at man bør ha visse retningslinjer for at det skal være noe poeng i å ha en skjult gruppe, men det må vel være lov å være med i gruppa uten å spy ut innlegg i hytt og gevær..

150 innlegg??? Jeg har vært medlem under to svangerskap, og bikker med dette innlegget 60. Aldri i livet om jeg hadde greid 150 på 2 uker.
Jeg skjønner at man bør ha visse retningslinjer for at det skal være noe poeng i å ha en skjult gruppe, men det må vel være lov å være med i gruppa uten å spy ut innlegg i hytt og gevær..
Som sagt, det er opp til DERE som en gruppe å bestemme dette sammen, med visse retningslinjer fra oss. Dere har ikke bestemt noe enda, derfor er det det vi har satt som gjelder. Skjult gruppe er nå klar til bruk, og all info står her http://forum.babyverden.no/threads/juni-2018-har-fått-skjult-gruppe-se-mer-info-her.1905515/

Det er ingen som tvinger deg til "å spy ut innlegg i hytt og gevær"!!!!! Du bestemmer da selv om du ønsker å være aktiv her inn, bli kjent med andre folk og ha det gøy. Forumet er en frivillig plass å være på!!

Last edited:
Jeg ønsker dette, så jeg før bare begynne skrivingen!

Back
Topp