Vil dere ikke ha en egen skjult gruppe her på forumet snart?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Alle termin og barselgrupper her på Babyverdens forum har mulighet tl å ha sin egen skjulte gruppe, kun synlig for dens medlemmer. Poenget med en skjult gruppe er at man kan skrive mer personlig og bli enda bedre kjent, uten av "gud og hvermann" kan lese det man skriver :)

Info om skjult gruppe kan dere lese her
http://forum.babyverden.no/threads/info-vedr-skjult-gruppe.1865872/

Dere har nådd målet deres, og kan få skjult gruppe nå. Dere trenger en (eller to) til å være tilgangsansvarlig, så er gruppen igang.

Dere kan også lage deres eget navn på gruppen og få dette barnet som banner under profilbildet deres :) (Vises i nettleser, ikke i appen) Se eksempel på bildet under :)

Så, hvem har lyst til å ha det ærefulle oppdraget med å være tilgangsansvarlig?

banner.PNG

Tror vi alle synes det blir et stort ansvar, og holde styr på hvem som skal få komme inn, og hvem som ikke følger kravene etter som tiden går osv.
Jeg vet at jeg i alle fall tenker på den konsekvensen om jeg skulle ha tatt på meg rollen...

Vi to skal såklart ikke avgjøre for gruppen og hvis noen vil så er det jo kjempe bra. Men.. Ja. Ligger mye ansvar uansett. Alle har forskjellige liv og prioriteringer. Noen er mye aktiv og andre mindre. Da blir det feil å kaste noen ut pga lite aktivitet.

Vi to skal såklart ikke avgjøre for gruppen og hvis noen vil så er det jo kjempe bra. Men.. Ja. Ligger mye ansvar uansett. Alle har forskjellige liv og prioriteringer. Noen er mye aktiv og andre mindre. Da blir det feil å kaste noen ut pga lite aktivitet.

Dere lager reglene for gruppen selv. Sammen i plenum som en gruppe. Dere trenger ikke å fjerne medlemmer i skjult gruppe pga lav aktivitet hvis dere ikke vil.

Hva med dere andre her inne da, har dere lyst til å delta i skjult gruppe? Med eget gruppenavn og mer privat slik at dere kan skrive hva dere vil uten at andre kan lese og snike?

Gruppen og underforumet ligger klart til dere. Det er bare å si ifra :)

Vi må mase på deg Tamara eller en moderator for vår klubb, for og få inn dem som skal bli medlem i hemmelig gruppe?

Om det er nok interesse så kan jeg prøve meg da om jeg slipper, og kaste ut noen for at dem har et liv utenom forum :p
Jeg er jo innom her daglig likevel :)

Vi må mase på deg Tamara eller en moderator for vår klubb, for og få inn dem som skal bli medlem i hemmelig gruppe?

Om det er nok interesse så kan jeg prøve meg da om jeg slipper, og kaste ut noen for at dem har et liv utenom forum :p
Jeg er jo innom her daglig likevel :)
Jeg er så kort på vei i forhold til deg.. tar det ikke for gitt at jeg blir værende her til juni. Ellers hadde det vært null stress å hatt det ansvaret, jeg bor jo her inne :D

Jeg har veldig lyst til å være med i skjult gruppe. Var det sist jeg var gravid. Dessverre slettet jeg brukernavnet da og måtte lage nytt nå så har ikke vært med lenge nok (1mnd). Men det er kjempefint med skjult gruppe. Man vil ikke diskutere alt åpent. Lett for andre å gjette hvem man er.

Man blir bedre kjent med hverandre i skjult gruppe. Jeg har fortsatt god kontakt med flere derfra, har truffet flere i virkeligheten også.

Så om ingen melder seg frivillig før jeg har vært med i en mnd kan jeg sikkert ta på meg ansvaret :)

Jeg og de andre brukerene hadde stor glede av "skjult gruppe" i mitt forrige svangerskap, faktisk blir den skrevet i enda og fellesforumet blir ikke brukt. Så det kan absolutt anbefales. Selvom jeg er altfor surrete til å ta ansvaret selv, jeg kjenner mine begrensninger :p

Jeg vil gjerne ha skjult gruppe. Kan vi være flere som deler på ansvaret?

Jeg har meldt meg og sa at vi kunne være 2 om det var Ok :)
Så da må vi finne ut navn vi ønsker da jenter :D

Mener jeg leste en plass at vi kunne være 2 i all fall. Jeg har sagt at jeg stiller opp. Jeg er jo her inne vær dag, og flere ganger gjennom dagen uansett :p

Kan gjerne gjøre det sammen med deg, men vil ikke ha alt ansvar alene. Plutselig blir jeg forumlei, og er borte en uke f.eks.

Jeg har iallefall inntrykk av at det er de skjulte forumene som blir værende, mens de åpne blir borte etterhvert :) Og feks 10 innlegg per mnd burde absolutt være overkommelig for de fleste :)

Jeg har iallefall inntrykk av at det er de skjulte forumene som blir værende, mens de åpne blir borte etterhvert :) Og feks 10 innlegg per mnd burde absolutt være overkommelig for de fleste :)

Vi håper jo at både den åpne delen og den skjulte delen skal holdes gående, de har gjerne litt forskjellige bruksområder. Særlig nå i svangerskapet, når det kan komme nye brukere til etterhvert - da er det kjedelig om de ser en utdødd åpen del, og tenker at det er lite aktivitet i deres termingruppe, når det egentlig er mange aktive her. :)

Jeg vil ha skjult gruppe. For der blir man godt kjent og deler mer.

Blir veldig generell prat her.

Vi bør ha noen enkle regler for å komme inn. Men er man inne bør man få bli. For noen gang er man dårlig eller familien krever mye. Andre ganger er man kjempe aktiv.

Back
Topp