Vil dere hjelpe jenta mi?

moskata

Forumet er livet
Hun er 14 år og elsker og ta bilder så hun har sent inn et bilde av broren sin som årets ull unge[:)] hun hadde blitt kjempe glad for stemmer.[:)] her er linken for dem som vil hjelpe litt til: http://www.pierrerobert.no/Konkurranse/search/(photo_id)/2089

Isak er navnet dere må stemme på[;)]

Jeg har stemt på Isak :) Hils Anna og si hun er flink :) hun går forresten i klassen til søstern nå så jeg [:D]

Stemt [:D]

ORIGINAL: lille iskaffe

Jeg har stemt på Isak :) Hils Anna og si hun er flink :) hun går forresten i klassen til søstern nå så jeg [:D]

tusen takk,det skal jeg gjøre[:)] ja,hun har pratet om søsteren din til meg,koselig det da[:)]

ORIGINAL: minipåvei?

finner ikke bilde jeg :s bre ukesvnnerne :S

Stemt. kjempe fint høstbilde..

ORIGINAL: Trizia

finner ikke bilde jeg :s bre ukesvnnerne :S

Helt nederst til høyre hvor det står Isak[:)]

ORIGINAL: minipåvei?

Tusen tusen takk for alle stemmer,nå blir jenta mi så glad[:)]

Stemt[:)]
Tok en stund før jeg fant det da[8D]

Stemt:)

Har stemt :)

Forresten, har hatt lyst å si det til deg hver eneste gang jeg ser signaturbildet ditt, men datteren din må være den peneste jenta jeg noen gang har sett [:)]

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Har stemt :)

Forresten, har hatt lyst å si det til deg hver eneste gang jeg ser signaturbildet ditt, men datteren din må være den peneste jenta jeg noen gang har sett [:)]

oi tusen takk,så koselig sagt,å ja hun er jo nydelig[:)] dette bilde er noen år siden nå og hun har bare blitt ennå penere, og jeg ser jo at jeg har fått ei utrolig vakker jente[:)] men hun er vakker inni også[;)]

ORIGINAL: tree

da har jeg stemt. Det var fint bilde. [:)]

Back
Topp