Vil dere hjelpe jenta mi?

ORIGINAL: moskata

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Har stemt :)

Forresten, har hatt lyst å si det til deg hver eneste gang jeg ser signaturbildet ditt, men datteren din må være den peneste jenta jeg noen gang har sett [:)]

oi tusen takk,så koselig sagt,å ja hun er jo nydelig[:)] dette bilde er noen år siden nå og hun har bare blitt ennå penere, og jeg ser jo at jeg har fått ei utrolig vakker jente[:)] men hun er vakker inni også[;)]

Babyverden Forum Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

NYYYDELIGE alle 3 spør du meg [:)]

ORIGINAL: *Amalie mi*

ORIGINAL: moskata

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Har stemt :)

Forresten, har hatt lyst å si det til deg hver eneste gang jeg ser signaturbildet ditt, men datteren din må være den peneste jenta jeg noen gang har sett [:)]

oi tusen takk,så koselig sagt,å ja hun er jo nydelig[:)] dette bilde er noen år siden nå og hun har bare blitt ennå penere, og jeg ser jo at jeg har fått ei utrolig vakker jente[:)] men hun er vakker inni også[;)]

Babyverden Forum Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

NYYYDELIGE alle 3 spør du meg [:)]

tuusen takk,ja er rimelig fornøyd med alle 3[;)][:)]

Stemt[:)]
Kjempefint bilde!

ORIGINAL: siljegulli

Stemt[:)]
Kjempefint bilde!

tusen takk alle sammen,så snille dere er[:)]

ORIGINAL: studentmamma2010

Er det bare meg som ikke finner Isak? Nederst på sida, blar blandt ukesvinnerne men ingen Isak [8|]

hmm så rart,du må ikke bla blandt ukesvinnerene,men gå helt nederst på siden til høyre,ellers så kan du bare skrive Isak og søke han opp[;)]

for noen nydelige barn du har:)

ORIGINAL: Astribeate

Stemt:)

ORIGINAL: studentmamma2010

endelig fant jeg det! NYDELIG bilde! [:)] STEMT!

ORIGINAL: CougarTown

for noen nydelige barn du har:)

tusen takk,alltid koselig og høre[:)]

Stemt [:D]

Back
Topp