Viktig info om blodpropp!

Hermine

Gift med forumet
Viktig å følge med på slike ting og ta det alvorlig.
Takk for link :)

Jeg har såklart vært inne på tanken pga ubehag i ene foten (veldig vanskelig å forklare) men jeg mener jeg har hatt det noen ganger før jeg ble gravid også så tviler egentlig på at det er det. :wacky:

Oi, dette viste eg ikke! Eg har i flere måneder klagd til jordmor på alle kontroller over smerter i venstre lyske! Og i tilegg fått beskjed om å kjøpe meg støttestrømper pga mye ødem i føttene.. Burde eg oppsøke lege?
Jordmor sier hver gang eg nevner det at det er helt sikkert bekkenet eller strekk i senene mellom lår og bekknet..

Oi, dette viste eg ikke! Eg har i flere måneder klagd til jordmor på alle kontroller over smerter i venstre lyske! Og i tilegg fått beskjed om å kjøpe meg støttestrømper pga mye ødem i føttene.. Burde eg oppsøke lege?
Jordmor sier hver gang eg nevner det at det er helt sikkert bekkenet eller strekk i senene mellom lår og bekknet..

Jeg ville hørt med fastlegen, og lest meg opp på forhånd sånn at du kan legge frem syptomene du har veldig tydelig. Skriv ned, for man glemmer alt når man sitter der! Hvis du føler du ikke blir lyttet til, og ikke blir betrygget av legen så ville jeg bestilt time hos en annen lege.
Jeg har opplevd flere ganger å ikke bli hørt, med ting som jeg er veldig sikker på selv. Hver gang har det endt opp med at jeg hadde rett, og bare fordi jeg ikke gav opp, byttet lege osv - så fikk jeg riktig behandling. Så ikke gi deg hvis du kjenner at noe ikke er riktig, magefølelsen er ofte ikke dum.

Back
Topp