Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei hei[:)]
Jeg må bare skrive inn her til dere[:)] Jeg forstår problemet med den der idiotiske bommen men jeg må dessverre være så frekk og ikke skrive under på kampanjen[:)][:)] Jeg har en mann som er fra sjernarøy og for dem er finnfast en stor fordel. det blir mye enklere for oss å reise inn. Beklager så mye men jeg håper ikke jeg provoserte for mye[:)]
Klart dere skal få tunnelen Finnfast, men betal for den selv, ikke la oss betale for noe vi ikke en gang bruker...Hvorfor ikke sette bommen i Stavanger???
Like urettferdi at de skal betale som oss, eller oslo kansje...??? Det hadde ikke folk likt nei....
Kom på at han gutten het Stig Jackob...grubbla lenge på det, vet at han er blitt pappa nå, men vet ikke hvor mange barn han har..Jeg gikk i klasse med søstera Hanne (yngste)
Og faren har vert ordfører på Rennesøy (hun var veldig kry for det [:D])
Hadde jeg hattt noen bilder kunne jeg sendt dem...Kansje jeg tar noen neste gang jeg er der...visst du er interresert da!!!?