Det kommer an på om du kun har skrevet her på april. For det må være 50 på aprilOk. Bare 8 til etter denne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer an på om du kun har skrevet her på april. For det må være 50 på aprilOk. Bare 8 til etter denne
Det pleier ikke ta så lang tid. Sjekket nå og ser at du står på listen..Tar det mange dager før man får tilgang? Er like spent hver gang jeg logger meg inn men har ikke fått tilgang ennå
Det pleier ikke ta så lang tid. Sjekket nå og ser at du står på listen..
Jeg hørte for over 1 uke siden, og fortsatt ikke tilgang...Det pleier ikke ta så lang tid. Sjekket nå og ser at du står på listen..
Det kommer an på om du kun har skrevet her på april. For det må være 50 på april
Jeg ser på profilen din og den teller medlemskapet fra i går....OM jeg husker riktig så måtte man ha vært medlem i over en mnd. Jeg ble medlem her når jeg gikk gravid i 2012, men brukte aldri forumet og registrerte først kallenavn her inne i går. Vil det da bety at jeg ble medlem i går, eller teller medlemskapet mitt på siden fra 2012?
Jeg ser på profilen din og den teller medlemskapet fra i går....