Hei,
Er det noen her som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig for den skjulte gruppen?
Er det noen her som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig for den skjulte gruppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å foreslå deg, Nemis.![]()
Tenkte å foreslå deg, Nemis.![]()
@Care-bear Du kan jo være tilgangsansvarlig![]()
Jeg tør dessverre heller ikke... Med en SA i uke 19 friskt i minne (april), er jeg for nervøs til å stole på at jeg blir værende her helt frem (selv om jeg håper og håper).
@Care-bear Du kan jo være tilgangsansvarlig![]()
Jeg lagde terminlisten i mars, også endre det opp med en MA. Så tar ikke helt sjansen. Men hvis ingen andre kan så kan jeg være backup [emoji14]Hva med deg Wachita? Kan du tenke deg å være tilgangsansvarlig![]()
Gi folk tilgang til skjult forumOj,men hva går det ut på da?![]()
Evt kan jeg være tilgangsansvarlig sammen med noen andre, sånn i tilfelle jeg skulle miste. Så sitter ingen av oss med hele jobben alene![]()
Kan gi beskjed jeg, så jeg blir tilgangsansvarlig så vi får startet denne skjulte gruppen etterhvert! Så lenge jeg får en tilgangsansvarlig med meg!Fornuftig!![]()
Kan gi beskjed jeg, så jeg blir tilgangsansvarlig så vi får startet denne skjulte gruppen etterhvert! Så lenge jeg får en tilgangsansvarlig med meg!![]()
Hurra! TakkDersom ikke Care bear sier ja, så kan jeg bli med dersom alt viser seg å være greit på ul i morgen
![]()