Vi trenger en tilgangsansvarlig:)

Dytter denne litt opp jeg! :)

Tenkte å foreslå deg, Nemis. :cat:

Koselig! :) Jeg tror faktisk ikke at jeg tørr. Ettersom jeg har mistet tre ganger på rad, så er sannsynligheten for at det skjer igjen en del forhøyet. Jeg setter derfor veldig pris på om noen andre kunne ta på seg ansvaret:) Jeg lover å bidra med innlegg og diskusjoner både på dette terminforumet og i den skjulte gruppe dersom dette går riktig vei:)

Jeg tør dessverre heller ikke... Med en SA i uke 19 friskt i minne (april), er jeg for nervøs til å stole på at jeg blir værende her helt frem (selv om jeg håper og håper).

@Care-bear Du kan jo være tilgangsansvarlig :D

Hva med deg Wachita? Kan du tenke deg å være tilgangsansvarlig:)
Jeg lagde terminlisten i mars, også endre det opp med en MA. Så tar ikke helt sjansen. Men hvis ingen andre kan så kan jeg være backup [emoji14]

Oj,men hva går det ut på da?:)
Gi folk tilgang til skjult forum :) sjekke at de har nok innlegg og generelt fyller kravene for tilgang. Og sjekke at de oppfyller månedskrav om vi har det :)

Evt kan jeg være tilgangsansvarlig sammen med noen andre, sånn i tilfelle jeg skulle miste. Så sitter ingen av oss med hele jobben alene :)

Kan gi beskjed jeg, så jeg blir tilgangsansvarlig så vi får startet denne skjulte gruppen etterhvert! Så lenge jeg får en tilgangsansvarlig med meg! :)

Kan gi beskjed jeg, så jeg blir tilgangsansvarlig så vi får startet denne skjulte gruppen etterhvert! Så lenge jeg får en tilgangsansvarlig med meg! :)

Hurra! Takk:) Dersom ikke Care bear sier ja, så kan jeg bli med dersom alt viser seg å være greit på ul i morgen;)

Back
Topp