Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teller ned til 24+0 altså "uke 25"Skjønner meg ikke på dette jeg, men er 22 uker i dag så er det da 1 eller 2 uker igjen til 24?
Oki, så nå når jeg er 22+0 så er jeg i uke 23?Teller ned til 24+0 altså "uke 25"
Oki, så nå når jeg er 22+0 så er jeg i uke 23?
Jeg har hele tiden sagt det som står på BV appen. Den lilla appen har mest bare forvirret meg men her en dag begynte en venninne å kverulere litt på det, og da ble jeg litt usikker.. hehe.. men da bare fortsetter jeg som før jeg daTrur ikke det er "vanlig" her å si at man er i uke 23 før man er 23+0. Slik som jeg forstår det på jm og lege. Vet den lilla appen teller slik men?
Jeg har hele tiden sagt det som står på BV appen. Den lilla appen har mest bare forvirret meg men her en dag begynte en venninne å kverulere litt på det, og da ble jeg litt usikker.. hehe.. men da bare fortsetter jeg som før jeg da
Ja jeg bor jo i Sverige og her er det vanlig å si at man er i uken etter altså jeg er i uke 21 nå, men 20+2, det fordi man har påbegynt uke 21 aner ikke hva som er vanlig i Norge!Ja, det er så mye forskjellig ja! Jeg sier jeg er 23 uker når jeg er 23+0 i hvertfall
24 uker i dag
Åh heldiggris, hva med 3. Trimester etter uke 28(28+0)? jeg finner noe nytt å telle ned til hele tiden24+3 Neste milepæl er når jeg kan kalle meg "høygravid" Det er vel 40 dager før termin, hvis jeg ikke tar feil?