Noen som er med? Vi tar oss sammen. Husarbeid. Flylady inspirert (lang tråd, hopp gjerne til slutten

Fikk du det til?

Oppvaskmaskinen ble tømt og fylt opp igjen. Det står ting ved vasken, men det er ting som er skylt og skal i oppvaskmaskinen så det er greit. Jeg vasket vasken, og komfyren var visst allerede ren. Babysteg :)

I morgen håper jeg at vi kommer oss på plass i soverommet, og da kan jeg inkludere klesvask i planen.

Tja, et av to hotspot. Og bordet er ikke ryddig, men jeg tok noe av det Babystep.

Vi har foreldresamtale på morgenen og foreldremøte i kveld og timene går litt i surr, men jeg høyner målet til 7 av 12 punkter i dag.
 
Litt surrealistisk når jeg tok frem bj som er ubrukt sidene 7.9 eller noe sånn. Og tenkte at, blæ, jeg må lage oktober først. Men jeg ser etter listen her og gjør det først for jeg kan ikke begynne med å skrive og styre da går tiden. Når jeg hadde gjort de 6 og satte meg ned kom jeg på at det vsr jo bare 25.9 så jeg kunne jo bruke den trackeren som var der...
 
Jeg kjenner at jeg ikke er så lysten på å lage tracker i den boka jeg har nå. Jeg har en ny som er med prikker i, men jeg aner ikke hvor den er i flyttelasset. Men det er jo bare å ta seg sammen egentlig.
 
Jeg skal av prinsipp bruke opp denne boka med linjer.

Så kjøpte jeg en på ebay eller wish med prikker, men det er rimelig billig kvalitet for å si det sånn, tynn perm som var blitt brettet i posten, så vi får se, den blir vel kanskje en test på om jeg liker prikke-bok før jeg går til anskaffelse av en dyrere en (men jeg finner ikke prikke-bøker på bokhandlerene,. Hvor finner man dem?? Finner en en skikkelig og dyrere nettbutikk tenker jeg...)

Men jeg skal bruke opp denne først og rosa som den er liker jeg jo boken, jeg er bare ikke flink til å bruke den, derfor er det å skrive i den også et punkt på trackeren, for å få inn vanen. Bruke boka, bruke tracker, skrive litt, organsiere hodet.
 
Jøss, kom inn på tråden nå! Betyr det at jeg kanskje må begynne å jobbe med vanene igjen? [emoji28]
 
Jøss, kom inn på tråden nå! Betyr det at jeg kanskje må begynne å jobbe med vanene igjen? [emoji28]
Hehe

Ja!
Hva er ditt mål for dagen som vi kan forvente at du rapporterer på?;)

Mitt er som sagt minst 7 av 12 på trackeren
 
Hehe

Ja!
Hva er ditt mål for dagen som vi kan forvente at du rapporterer på?;)

Mitt er som sagt minst 7 av 12 på trackeren

At jeg tar oppvasken (for hånd!), rydder og vasker av benkene + koketopp + spisebordet, at stua ryddes for leker.
 
At jeg tar oppvasken (for hånd!), rydder og vasker av benkene + koketopp + spisebordet, at stua ryddes for leker.

Oppgaver gjennomført + hotspot gang og kjøkkenbenk.
 
Oppgaver gjennomført + hotspot gang og kjøkkenbenk.
Holder på å legge barn jeg. Bør egentlig dusje. Regner med at det blir en telefonsamtale med mamma, jeg sendte henne en melding før i dag.

Men skal prøve på mine 7 av 12 likevel.
 
Oppvaskmaskin tømt og fylt på ny. Komfyren vasket :)
 
Oppvaskmaskin tømt og fylt på ny. Komfyren vasket :)

Mannen baker brød. Da fikk jeg ikke tatt det på kjøkkenet jeg hade tenkt.

Ikke fylt ut tracker men.
Kledd meg.
I alle fall halvveis jobbet med tankene
Satte meg ikke rett ned, men ganske fort siden mamma ringte etter meldingen jeg hadde sendt henne.
Tatt av bordet og plukket litt på hotspot i enden.

Ble ikke 7 det.

Prøver igjen i morgen
 
Mannen baker brød. Da fikk jeg ikke tatt det på kjøkkenet jeg hade tenkt.

Ikke fylt ut tracker men.
Kledd meg.
I alle fall halvveis jobbet med tankene
Satte meg ikke rett ned, men ganske fort siden mamma ringte etter meldingen jeg hadde sendt henne.
Tatt av bordet og plukket litt på hotspot i enden.

Ble ikke 7 det.

Prøver igjen i morgen

Viktig å ikke gi opp ja, men om det er for mye nå så kutt ned på oppgaver. Det er bedre at du får til noen enn at du gir opp alt.
 
Viktig å ikke gi opp ja, men om det er for mye nå så kutt ned på oppgaver. Det er bedre at du får til noen enn at du gir opp alt.
Jeg skal egentlig klare det.

Det bare ble litt mye i dag med den saken på skolen en også
 
Hmmm. Nå er jeg klar for å gå litt videre. Jeg vil inkludere glutenvask. Det vil si at jeg vil vaske over håndtak på kjøkkenskap + kjøkkendøra hver kveld.
 
Hmmm. Nå er jeg klar for å gå litt videre. Jeg vil inkludere glutenvask. Det vil si at jeg vil vaske over håndtak på kjøkkenskap + kjøkkendøra hver kveld.

Jeg stopept på glutenvask og tentke, mener hun gulvvask? SÅ leste jeg hele og tenkte en gang til og skjønte.

Jeg holer meg på 7 av 12 for jeg har faktisk ikke klart det enda, mannen fikk meg hekta på en serie på netflix så jeg har sett den to kvelden på rad og det er jo ikke noe bra. Faktisk.

Så i dag, 7 av 12

Og bare vent, om et par uker kommer julemissions og de planlegger jeg å dele her om det er interesse... Og egentlig burde vi komme oss tilbake til sånn der vi hadde det i vår, det fungerte i alle fall bedre hos meg.

Mine 12 er,
Get dressed
Endre tanker
5 min room rescue - soverommet for tiden
Ikke sette meg rett ned etter legging av barn
Ta av spisebordet etter ungenes kveldsmat og annet som står
2 min hot spot, den andre delen av spisebordet
5 min hotstpot i gangen
Tørke av steketoppen
Shine the sink
Legge frem klær til i morgen
15 min i ukens fokusoppgave/sone
Dagens BJ notat

So far, vasket og stelt (jeg er jo på jobb) og jobber med tankene om at jeg kan.
 
Jeg stopept på glutenvask og tentke, mener hun gulvvask? SÅ leste jeg hele og tenkte en gang til og skjønte.

Jeg holer meg på 7 av 12 for jeg har faktisk ikke klart det enda, mannen fikk meg hekta på en serie på netflix så jeg har sett den to kvelden på rad og det er jo ikke noe bra. Faktisk.

Så i dag, 7 av 12

Og bare vent, om et par uker kommer julemissions og de planlegger jeg å dele her om det er interesse... Og egentlig burde vi komme oss tilbake til sånn der vi hadde det i vår, det fungerte i alle fall bedre hos meg.

Mine 12 er,
Get dressed
Endre tanker
5 min room rescue - soverommet for tiden
Ikke sette meg rett ned etter legging av barn
Ta av spisebordet etter ungenes kveldsmat og annet som står
2 min hot spot, den andre delen av spisebordet
5 min hotstpot i gangen
Tørke av steketoppen
Shine the sink
Legge frem klær til i morgen
15 min i ukens fokusoppgave/sone
Dagens BJ notat

So far, vasket og stelt (jeg er jo på jobb) og jobber med tankene om at jeg kan.

Hihi, nei jeg vasker ikke gulvet hver kveld ^^
Ja del julemissions, det blir gøy :D

Jeg er på

Tøm og fyll oppvaskmaskin
Vask komfyr
Vask vask på kjøkkenet
+ Glutenvask fra i dag. Det får bli min 2 min hot sport.
 
I dag satte jeg meg ned når jeg kom opp fra legging. Med pc. Og jobba til klokka var 2230 så da ble jeg visst sittende en time til og nå legger jeg meg. I morgen, i morgen skal jeg og lillemor rydde huset. Ifølge henne skal vi rydde senga hennes så hun kan sove der, aka den senga som rommer 5 kasser og et ukjent antall poser med klær og diverse. Hun har aldri sovet i den. "der er senga mi, og her er senga vår" sier hun. Senga vår, det er altså til henne og mamma og pappa. Nemlig.

Etter min plan skal vi rydde kjellergangene, vaske klær, brette klær og få litt orden på mer synlige deler av huset.
 
Her ble det litt kjærestetid istedenfor husarbeid gitt ^^ Vi har ikke hatt tid sammen på en evighet, så den får gå :)
 
Nattevaktshelg her, såe.... overflaterydding only [emoji28]
 
Back
Topp