Vi som venter vår første <3

Første gangs her også, tenker at jeg venter med innkjøp til etter OUL, men vi får no se om det holder [emoji23] kommende mormor har allerede strikket to jakker og en lue, no skal hun begynne å sy sier hun, så er ikke sikkert jeg trenger å kjøpe noe i den farten hun har [emoji849][emoji23] er bare 8+0 idag, så er fortsatt lenge til endå [emoji30][emoji30]

Har ikke peiling på noe, men har vugge fra før, som både jeg og flere av mine søsken barn har brukt [emoji5] så det er noe jeg tror vil være koselig å kunne bruke [emoji2]

Oi så heldig du er :)
 
Jeg og også førstegangs :) Er 9+0 i morgen og om 3 uker skal vil på ultralyd og håper alt ser bra ut :Heartred har ikke handla noe enda, vil vente til jeg har bikka 12 uker og begynne handlinga når vi vet kjønnet:) skal iallfall ha ny bil xsmile9
 
Oi så heldig du er :)

Ja, føler meg veldig heldig [emoji5] ikke bare det at min mor er veldig flink med håndarbeid av alle slag, så er også sambo sin mor veldig glad i det også [emoji5] så blir nok mye strikke tøy på lille [emoji7] i tilleg så kan min mor lage trykk til klær, så kan få veldig personlige klær til babyen også [emoji173]️
 
Første gangen her også[emoji4] Blir ingen innkjøp her før jeg vet at alt er ok der inne. Tenker vi vente til OUL er overstått
 
Førstegangs her! Er 11 uker på vei i dag :) Vår første investering ble en ny leilighet, da vi bare leier en 3-roms nå. Det skal bli godt med en 4-roms, slik at vi får plass til både babyrom og kontor. Da får det holde med nye innkjøp frem til første OUL er overstått :-D
 
Jeg er førstegangs :) venter nok med handlingen en stund til. Er 11+2 i dag, og tenker mye på hva jeg vil ha, men venter med å handle til vi har flyttet inn i nytt hus og kjøpt bil... Måtte plutselig ha mye nytt når jeg ble gravid :wideyed:
 
Førstegangs her også[emoji5] Ser at jeg er litt «treg» til å melde meg inn her, men har ligget langflat de siste syv ukene med kvalme og oppkast. Lite overskudd til sosiale medier[emoji28]
 
Førstegangs her også[emoji5] Ser at jeg er litt «treg» til å melde meg inn her, men har ligget langflat de siste syv ukene med kvalme og oppkast. Lite overskudd til sosiale medier[emoji28]

Huff. Hørtes kjipt ut! Blitt bedre nå?
 
Noen av dere som har begynt å få mage?
 
Huff. Hørtes kjipt ut! Blitt bedre nå?

Egentlig ikke.. Men håper på å komme meg tilbake på jobb i uken som kommer.. Men litt utfordrende arbeidsforhold, og vanskelig for tilrettelegging, så må nesten bare se hvordan det går:) har heldigvis fått super støtte av både lege og jordmor. Men føler ikke arbeidsgiver og de rundt meg forstår hvor ille kvalmen, oppkast og energinivået kan føles.. Har heller ikke klart å glede meg ordentlig over graviditeten ennå:-(

Hvordan føler du deg? Har du vært heldig, eller hatt utfordringer, du også?
 
Noe har skjedd for passer ikke buksene mine lengre. [emoji23] Jeg ser at magen har vokst, men andre ser det nok ikke.

Samme her. Går i joggebukse hver dag omtrent. Jeg tror egentlig andre kan se noe her da,så prøver å skjule litt til:p har spist så mye siste ukene så er mer maten som er skyld i magen da tror jeg :p haha
 
Her føler jeg magen kom tidlig og er fastere på en måte, gleder meg til ordentlig mage da:)

Ja den kom faktisk tidlig her og selvom jeg ikke trodde den kom til å gjøre det :) den kom i uke 8-9 her..mye pga all maten jeg spiser ja. Blir fint når det er tydelig at man er gravid og ikke bare har spist mye i det siste :hilarious:
 
Back
Topp