Vi som venter❤️

Har ligget våken siden 03.00 med kraftige mensen smerter,løper en del på do,mye utflod,så dette er vel gode tegn med tanken på modning. Men hjelpe meg kor vondt dette er. Skal ta meg to Paracet no. Selve magen er helt rolig, litt tak i nye og ne. Er eggstokkene og korsryggen det er verst i.. Jaja.. Jeg er bare to dager over.. Men blir vel noen dager til før hun melder sin ankomst.

Er som å lese om meg selv hver natt den siste uken..
Bra med modning, men travelt når det ikke skjer noe mer!
Termin imorgen, så håper ho kommer snart, men blir nok septemberbaby ja :) håper det skjer hos deg også snart! :) no er vi lei av å vente :)
 
Her har alt stoppet opp :( Blir nok september bebis her gitt. Det skal gjøre vondt! Da er du nærmere å holde bebisen din!! Heier masse på deg!! ❤❤❤
 
Her har alt stoppet opp :( Blir nok september bebis her gitt. Det skal gjøre vondt! Da er du nærmere å holde bebisen din!! Heier masse på deg!! ❤❤❤
September er en utrolig flott måned, og føde i den også :love022Fødte ei nydelig fantastisk jente i sept for snart to år siden :love017
Hun er nå ei fantastisk kjærlig storesøster ❤️
Hold ut! All ventingen er verdt det når skatten omsider ligger i armene dine :love022
Jeg lover ❤️ Har godt over termin 5 ganger nå. 15 dager på det lengste med nr 3...
 
September er en utrolig flott måned, og føde i den også :love022Fødte ei nydelig fantastisk jente i sept for snart to år siden :love017
Hun er nå ei fantastisk kjærlig storesøster ❤️
Hold ut! All ventingen er verdt det når skatten omsider ligger i armene dine :love022
Jeg lover ❤️ Har godt over termin 5 ganger nå. 15 dager på det lengste med nr 3...
Tusen takk for gode ord ❤ er litt tøft å holde motet oppe nå, men har ikke noe valg heller :hilarious: Blir mest sannsynlig satt igang på fredag og det er jo ikke så lenge til. Så koselig at storesøster er kjærlig med lillesøster ❤❤ Det har du helt rett i :happy:
 
Tusen takk for gode ord ❤ er litt tøft å holde motet oppe nå, men har ikke noe valg heller :hilarious: Blir mest sannsynlig satt igang på fredag og det er jo ikke så lenge til. Så koselig at storesøster er kjærlig med lillesøster ❤❤ Det har du helt rett i :happy:
Forstår deg så utrolig godt! Og jeg vet :hilarious:
 
Jaja, da blir det septemberbaby på meg. Det hadde jeg faktisk ikke regnet med, men her går jeg fremdeles og venter.
Men får jeg henge her selv om det blir september-baby? Det er jo dere jeg kjenner!
 
Jaja, da blir det septemberbaby på meg. Det hadde jeg faktisk ikke regnet med, men her går jeg fremdeles og venter.
Men får jeg henge her selv om det blir september-baby? Det er jo dere jeg kjenner!
Selvsagt skal du henge med oss ❤️
Og om du vil henge begge plasser får du det også ❤️:p
The best of both worlds :D ;)

Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe sies det :hilarious:
 
Blir nok september her også :D masse vonde rier som aaaldri tar seg opp.. Varer ca 30-40 sek og kommer hvert 2-3 minutt.. Begynner å bli sliten nå også. Jm skulle høre om jeg fikk noe å sove på, kanskje det blir action i natt en gang :) gleder meg sååå til å bli ferdig nå! Samtidig som jeg gruer meg til riene blir enda verre! Jeg tror ikke jeg er noen jernkvinne akkurat :arghh:
 
Blir nok september her også :D masse vonde rier som aaaldri tar seg opp.. Varer ca 30-40 sek og kommer hvert 2-3 minutt.. Begynner å bli sliten nå også. Jm skulle høre om jeg fikk noe å sove på, kanskje det blir action i natt en gang :) gleder meg sååå til å bli ferdig nå! Samtidig som jeg gruer meg til riene blir enda verre! Jeg tror ikke jeg er noen jernkvinne akkurat :arghh:
Du er så mye sterkere enn du tror, jeg heier på deg ❤️
 
Blir nok september her også :D masse vonde rier som aaaldri tar seg opp.. Varer ca 30-40 sek og kommer hvert 2-3 minutt.. Begynner å bli sliten nå også. Jm skulle høre om jeg fikk noe å sove på, kanskje det blir action i natt en gang :) gleder meg sååå til å bli ferdig nå! Samtidig som jeg gruer meg til riene blir enda verre! Jeg tror ikke jeg er noen jernkvinne akkurat :arghh:

Bare vent du!
Når det setter inn skikkelig så kommer urkvinnen i deg ut Og du kommer til, og føle deg som den tøffeste kvinnen i hele verden når fødselen er vell gjennomført, og du har fått lille skatten på brystet❤️
Er ingen bedre følelse i verden enn, og vite du har båret frem et barn som nå ligger i armene dine etter et godt stykke arbeid både med ruging, og fødsel ❤️
 
Glede og lykkerus! Dag 6 på overtid med nr 3 og fødsel er endelig i gang. Startet med rier i 2 tiden og baby vil nok komme inatt/imorgen. Hadde ikke sett for meg septemberbaby :) Var redd det ikke ville skje av seg selv denne gangen da jeg tidligere har fått hjelp til å komme i gang. For meg har tøying/stripping hatt god effekt (ca 5-6 ganger) ble strippet senest idag og det var da jeg begynte å få rier (mitt beste tips!) Håper ventetid snart er over for dere og :) Utrolig tungt å gå overtid! Har hatt 'tegn' nå i 14 dager, så plutselig kom bare riene.. So stay in there, før dere vet ordet av det skjer det!! Og ikke nøl med å ta kontakt/dra innom fødeavdelingen hvis det er noe :)
 
Back
Topp