Vi som venter❤️

Termin +3 og fikk nettopp telefon om trivselskontroll på fredag :) Det blir nok septemberbaby, selv om jeg så sterkt hadde ønsket august siden det er en så fin måned :( Trøster meg med at om en liten stund har jeg verdens fineste skatt i armene ❤️
 
Blir så sliten av å ikke kunne gjøre noen særlig( bekken smerter)
Så hadde jeg litt fremgang på lørdag og så stopper alt opp. :-( i dag har nurket vært aktiv og jeg har flydd på do, veldige kramper/mensen smerter.
Jeg er varm og trøtt. Så får se hva som skjer, blir tøft om jeg blir gående lenge slik. Trakker rundt i huset bare suller:) blir jo helt gal i hodet
 
Blir så sliten av å ikke kunne gjøre noen særlig( bekken smerter)
Så hadde jeg litt fremgang på lørdag og så stopper alt opp. :-( i dag har nurket vært aktiv og jeg har flydd på do, veldige kramper/mensen smerter.
Jeg er varm og trøtt. Så får se hva som skjer, blir tøft om jeg blir gående lenge slik. Trakker rundt i huset bare suller:) blir jo helt gal i hodet
Åh så kjedelig at det stoppet opp, men da burde du jo være ganske moden? Og mensensmerter og kramper er vel et godt tegn? Får håpe det skjer noe mer snart!! Jeg kjenner ikke en dritt bortsett fra bekkensmerter og ilende stikkinger i leddbåndene i lysken (som igjen kan komme av bekkenløsningen) :facepalm:
 
Har vent meg til tanken på septemberbaby jeg nå :) hahha tror faktisk jeg blir litt skuffa om jeg får augustbaby.. Men samtidig er det jo så himla lenge til det er september! Gla jeg ikke er aleine her inne på slutten, jeg er ofte inne å sniker. Elsker når det kommer nye fødselshistorier og at enkelte har kommet i gang. Uvirkelig at jeg snart skal inn å skrive noe annet enn hvor drita lei jeg er av å vente. :D
 
Åh så kjedelig at det stoppet opp, men da burde du jo være ganske moden? Og mensensmerter og kramper er vel et godt tegn? Får håpe det skjer noe mer snart!! Jeg kjenner ikke en dritt bortsett fra bekkensmerter og ilende stikkinger i leddbåndene i lysken (som igjen kan komme av bekkenløsningen) :facepalm:
Ja,var inne på kontroll lørdag kveld, da var det 1cm åpning og masse andre gode tegn.. Men no er Alt rolig.
Så er bare å vente mer liten trøst men vi kommer alle i mål.. Håper alt av ubehag og smerter er glemt❤️
 
Er det ikke noe med barnehageplass neste år og om barnet er født før eller etter 1 september? Eller henger jeg i fortiden kanskje? Mormoren min ble født 2 september så det er jo forsåvidt en fin dato siden hun var verdens fineste dame ❤
 
Er det ikke noe med barnehageplass neste år og om barnet er født før eller etter 1 september? Eller henger jeg i fortiden kanskje? Mormoren min ble født 2 september så det er jo forsåvidt en fin dato siden hun var verdens fineste dame ❤
Om du får baby 1 sept eller senere har du ikke KRAV på barnehageplass før 1 januar 2018. Men man kan jo være heldig å få tidligere :)
 
Ok! Takk da vet jeg det. Tror forresten jeg nettopp hadde en rie.. tak i ryggen, sterke menssmerter med nedpress, men syns det varte over 2 min så da er det kanskje bare maserier? Ble litt paff nå :oops:
 
Om du får baby 1 sept eller senere har du ikke KRAV på barnehageplass før 1 januar 2018. Men man kan jo være heldig å få tidligere :)

Trodde de endret det til at september- og oktoberbarn også får barnehageplass? Leste i alle fall at det var foreslått tidligere i år, men er jo ikke sikkert det gikk gjennom..
 
Om du får baby 1 sept eller senere har du ikke KRAV på barnehageplass før 1 januar 2018. Men man kan jo være heldig å få tidligere :)
Nei da :) Det er endret. September og oktoberbarn får også plass :)
 
Ok! Takk da vet jeg det. Tror forresten jeg nettopp hadde en rie.. tak i ryggen, sterke menssmerter med nedpress, men syns det varte over 2 min så da er det kanskje bare maserier? Ble litt paff nå :oops:
Akkurat sånn har jeg hatt det i hele dag, men hadde det et par dager forrige uke også. Så her har jeg sluttet å få det lille håpet selv om jeg kjenner litt tegn på kroppen. Det tærer på å gå sånn kjenner jeg. Håper det har mer betydning for din del ☺️
 
Akkurat sånn har jeg hatt det i hele dag, men hadde det et par dager forrige uke også. Så her har jeg sluttet å få det lille håpet selv om jeg kjenner litt tegn på kroppen. Det tærer på å gå sånn kjenner jeg. Håper det har mer betydning for din del ☺️
Virker som det er maserier. Skjer liksom 1-2 ganger i timen men blir ikke noe sterkere eller hyppigere så jeg blir bare lurt :(
 
Er slik her også:-(
Uff!! Det er vanvittig kjedelig altså. Syns disse lureriene kan spare seg til noe skikkelig action. Vanskelig å sove når det er sånn også :hungover: Halsbrannen fra helv... hjelper heller ikke:( En uke siden termin nå og det lukter igangsettelse lang vei :nailbiting:
 
Uff!! Det er vanvittig kjedelig altså. Syns disse lureriene kan spare seg til noe skikkelig action. Vanskelig å sove når det er sånn også :hungover: Halsbrannen fra helv... hjelper heller ikke:( En uke siden termin nå og det lukter igangsettelse lang vei :nailbiting:

Har ligget våken siden 03.00 med kraftige mensen smerter,løper en del på do,mye utflod,så dette er vel gode tegn med tanken på modning. Men hjelpe meg kor vondt dette er. Skal ta meg to Paracet no. Selve magen er helt rolig, litt tak i nye og ne. Er eggstokkene og korsryggen det er verst i.. Jaja.. Jeg er bare to dager over.. Men blir vel noen dager til før hun melder sin ankomst.
 
Back
Topp