Babydrømmen<3
Forelsket i forumet
Jaa, og ser du hadde positiv eggløsningstest dag 13 også? Da kan jo dag 14 stemme bra!Krysset kom av seg selv. Har pleid å hatt veldig jojografer igrunn.
Vis vedlegget 477640
Vis vedlegget 477641
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, og ser du hadde positiv eggløsningstest dag 13 også? Da kan jo dag 14 stemme bra!Krysset kom av seg selv. Har pleid å hatt veldig jojografer igrunn.
Vis vedlegget 477640
Vis vedlegget 477641
Eg brukar ikkje gjere det, for man gjer så mykje i løpet av våken tilstand som aukar kroppstemperaturen - så tenker det ikkje er så nøyaktig. Og kor stort temphoppet er har gjerne ikkje så mykje å sei, 0,2 grad er ofte nok! Sjølv om det definitivt føles bedre når det er høgare, mindre å lure på!Dette som temper, pleier dere av og til sjekke kveldstemperatur også? Jeg logger ikke noen plass, men føler temphoppet etter eggløsning er tydeligere på kveld enn morgentemp. Jeg er ca 6 dpo i dag og har målt 37,6 i 19 tiden 2 kvelder på rad nå.
Ville bare discard’et for å ikke komme ut av rutinen med tempingEr det vits å drive temping med feber? Hva ville dere gjort? Tempet og discarde eller bare latt vær?
God bedring!