Vi som temper

Har forøvrig tempet til vanlig tid (06:00) hver morgen denne syklusen, men har akkurat byttet app og la inn mange samtidig fra annen app slik at de kom på et annet tidspunkt. Men mulig termometeret mitt begynner å bli dårlig og. I dag målte jeg rett etter hverandre for å sjekke og det skilte ca 0,1...
Sjekk termometer. Det kan være forskjell på dem.
Jeg startet med et fra babyplan som ble rotet bort. Bestilte nytt fra makesure som måler høyere kroppstemperatur generelt

Last edited:
Noen som har opplevd temp dip rundt 4 DPO?? Hadde temp på 36.38 i går, i dag tidlig var den 36.30 :( Blir så redd for at kroppen ikke fikk til EL allikevel :(

Noen som har opplevd temp dip rundt 4 DPO?? Hadde temp på 36.38 i går, i dag tidlig var den 36.30 :( Blir så redd for at kroppen ikke fikk til EL allikevel :(
Et titt i de gamle chartene mine viser at jeg har hatt en dipp mellom 3dpo og 6dpo i alle.
Den charten da Minstespurven satt, hadde dippen lavest temp 6dpo for så å stige opp igjen de neste dagene

Screenshot_20251202-052431~2.png

Ingen eggløsning? Skulle vert no

Jeg trenger litt hjelp til å forstå denne grafen. Basert på eggløsningsslim så det se ut som eggløsning var rundt CD14 eller 15. Jeg hadde også høye LH-tester rundt CD14 og 15, så Premom mener jeg hadde eggløsning CD16. Tror vi jeg hadde eggløsning rundt da eller har jeg rett og slett ikke hatt eggløsning denne syklusen? Jeg har også lurt litt på om temperaturen på soverommet kan ha spilt inn for det var noen veldig kalde netter for rundt en uke siden før det ble litt varmere… (beklager langt spørsmål :smiley-ashamed004)
IMG_7905.jpeg

Jeg trenger litt hjelp til å forstå denne grafen. Basert på eggløsningsslim så det se ut som eggløsning var rundt CD14 eller 15. Jeg hadde også høye LH-tester rundt CD14 og 15, så Premom mener jeg hadde eggløsning CD16. Tror vi jeg hadde eggløsning rundt da eller har jeg rett og slett ikke hatt eggløsning denne syklusen? Jeg har også lurt litt på om temperaturen på soverommet kan ha spilt inn for det var noen veldig kalde netter for rundt en uke siden før det ble litt varmere… (beklager langt spørsmål :smiley-ashamed004)
Vis vedlegget 475181
Her er det for mange usikre målinger til egentlig lese den føler jeg. Om jeg kun leser tempen, og ser bort ifra alle trekantene ville jeg tenkt at du ikke har hatt eggløsning enda. Om du har hatt eggløsning tipper jeg det var cd15, fordi tempen gjør et hopp på cd16, og du har hatt sterke LH tester disse dagene. :) Temperatur på soverommet har ikke så mye å si egentlig, så det ville jeg ikke vektlagt. :) Men jeg ville sjekket og evt byttet batteri på termometeret om jeg var deg. Synes tempen din ligger veldig lavt, og det er en del hopp og sprett her. Det kan jo veldig enkelt forklares av usikre målinger, som gir forkanter. Men ville hatt det batteriet i bakhode :)

Back
Topp