lusemus 71
Forumet er livet
Her blir det 2 streker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det 2 streker
Oi Oi
håpe håpe
eneste jeg skjønner at Tempen pleier å stige ved graviditet. Jeg og ff er ikke helt enige om dpo det jeg. Ff mener 4 dpo, men jeg mener 3. Eller, slapp egget så fort da? Siden stigningen kom så kjapt dagen etter? Halleluja. Jeg skjønner ikke, på godt norsk. En dritt av det her.eneste jeg skjønner at Tempen pleier å stige ved graviditet. Vis vedlegget 287214
Ååja Men det er jo veldig deilig daJeg er enig med ff! Du hadde tydelig temphopp CD 17 til CD 18 som helt klart tyder på EL!så virker helt riktig!
EL er den siste dagen med lav/lavere temp, før det blir et hopp.![]()
en dag mindre å vente til å ta en test da 
Her blir det 2 streker![]()
Oii!!![]()

Blenda test da. Håper på strek imorgen, 9dpo![]()
Blenda her også, men er bare 7 dpoI morgon kommer det ein svak strekBlenda test da. Håper på strek imorgen, 9dpo![]()
Har hatt influensa hele uka og fortsatt mye tett i nesen, men el nærmer seg og jeg vil Tempe. Hvor gærnt blir det når man sover med åpen munn?
Har hørt det er store feilmarginer da. Kan du ikke bare måle vaginalt?

God ide egentlig!
Men har prøvd det en måned, ble ikke noe fan
Og så blir det så vanskelig å sammenligne med tidligere sykluser..synd jeg ikke har 2 termometer og kan prøve begge deler. Egner seg liksom ikke å tempe oralt og vaginalt med samme![]()

Du kan jo kjøpe sånne overtrekk daHvis du vil måle begge. Enig i at det ikke er helt delikat å bedrive begge deler etter hverandre
![]()
JaHvor kjøper man det? Apoteket?![]()