Ser en dårlig trend her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noko dritt alså. Opp igjen
Får dytte den opp igjen til i morgon.Vis vedlegget 280856 Gir opp håpet for denne runden
Tenk om svak strek på testenni morgon.Vis vedlegget 280971
Ikm i dag, temp på vei opp igjen og blendahvit test.. Kroppen er ikke lett å bli klok på![]()
Tenk om svak strek på testenni morgon.

Under kan skjeFortsetter tempen å stige, så blir det nok en ny test. Men har liten tro på det når ingenting vises 13 dpo.![]()
Ser ut som EL. Håper tempen viser høy neste dageneTrodde jeg begynte å se et mønster på når jeg kan forvente EL, da jeg har hatt EL rundt på CD 37-38 flere ganger nå. På fredag begynte det å stikke nederst i magen og jeg kjente at tappen var åpen. Selvfølgelig hadde jeg ikke flere ELtester, så fikk ikke sjekket. Når vi hadde sex natt til søndag, så ble det litt røft og tenkte at nå begynner jeg vel å blø.. Ble glad når jeg så at tempen hadde steget etter CD 37, men så også at jeg spottet litt og det gjør jeg idag også... Nå er jeg usikker på om det er tanta eller pga sexen.. Blør veldig lite når jeg har tanta, så det er så vanskelig å si.. Men tempen er jo høy?
Vis vedlegget 280976
Sikkert spotting pga EL og sex. Ser jo ut som den nettopp har vært, og tempen er for høy for TRTrodde jeg begynte å se et mønster på når jeg kan forvente EL, da jeg har hatt EL rundt på CD 37-38 flere ganger nå. På fredag begynte det å stikke nederst i magen og jeg kjente at tappen var åpen. Selvfølgelig hadde jeg ikke flere ELtester, så fikk ikke sjekket. Når vi hadde sex natt til søndag, så ble det litt røft og tenkte at nå begynner jeg vel å blø.. Ble glad når jeg så at tempen hadde steget etter CD 37, men så også at jeg spottet litt og det gjør jeg idag også... Nå er jeg usikker på om det er tanta eller pga sexen.. Blør veldig lite når jeg har tanta, så det er så vanskelig å si.. Men tempen er jo høy?
Vis vedlegget 280976
Håper på høy temp i morgen!Vis vedlegget 280952
Ser ut som egget ikkje vil sleppe. Positiv el test fredags kveld og på lørdag morgon.
Det må det ellers må jeg teste til det kommer el igjen.Håper på høy temp i morgen!
Sikkert spotting pga EL og sex. Ser jo ut som den nettopp har vært, og tempen er for høy for TR![]()
Håper den kommer litt senere bareVis vedlegget 281026
Her er det nok ikkje egg på gang. Har prøvd og legge inn høyere Temp men kommer ikkje noko dpo her. Får teste om det komner ny el her![]()

Men el kan jo ha vært når FF påstår 4 dpo, og da er du bare 9 dpo?Vis vedlegget 280971
Ikm i dag, temp på vei opp igjen og blendahvit test.. Kroppen er ikke lett å bli klok på![]()