Rosalia
Elsker forumet
Synes jeg skimter noe på testen din jeg![]()
Tja jeg gadd ikke ta ny test i dag når tempen har synke, har ikke trua! Tr kommer vel i morgen elle på torsdag tenker jeg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg skimter noe på testen din jeg![]()
Noko dritt vil heller ha 2 streker. Får håpe neste PP blir noe avHer er det bare å handle inn til tr..
Og 30 minutt etter at jeg la ut her så kom tr..Vis vedlegget 268031
Tempen må stige først, du må ha 3 dager med høyere temp for at krysset skal kommeEr på andre syklus med temping. Fikk aldri pos el test sist mnd, men d fikk jeg i dag. Men hvorfor vil ikke grafen lage dpo kryss når jeg har registrert pos el test?
Men hvis tempen ikke stiger, tross for pos el test. Vil det si at egget aldri slapp? El testen er negativ igjen i dag, i går hadde jeg også noen små kramper som jeg pleier å ha rundt el, testen var pos noen timer senere.Tempen må stige først, du må ha 3 dager med høyere temp for at krysset skal komme![]()
Det som er greit med ff, den viser om egget faktisk slapp eller ikke. Om egget slapp idag så stiger tempen i morgen [emoji4]Men hvis tempen ikke stiger, tross for pos el test. Vil det si at egget aldri slapp? El testen er negativ igjen i dag, i går hadde jeg også noen små kramper som jeg pleier å ha rundt el, testen var pos noen timer senere.
Har tidligere hatt pos el test i 2 dager, så nå skjønner jeg ingenting [emoji15]
Takk for svar! Gåper tempen stiger i morgen da [emoji1]Det som er greit med ff, den viser om egget faktisk slapp eller ikke. Om egget slapp idag så stiger tempen i morgen [emoji4]
WowJeg har kun tempet sporadisk denne pp, men: ikm i dag, og høyere temp enn vanlig!
Vis vedlegget 268314
10ende pp, så passe lei. Håper spiren klorer seg fast.

Det som er greit med ff, den viser om egget faktisk slapp eller ikke. Om egget slapp idag så stiger tempen i morgen [emoji4]
Det er visst ikke 100 % sikkert, ifølge min gynekolog. Det kan visst virke som om man har el, men at den kanskje ikke er god nok, f.eks. Han sa det samme om el-tester.
Men har man en kurve med tydelig temp-økning og el-tester som sammenfaller med den, kan man nok anta at el har skjedd. [emoji3]
Vis vedlegget 268633
Da er me i gang, lenge igjen.
Ja, bånnaste perioden og det skal klaffe for oss no.Dag fire her også. Kjedelig periode dette. Nå skal det bli klaff! Er så lei..