Vi som temper

Synes jeg skimter noe på testen din jeg :)

Tja jeg gadd ikke ta ny test i dag når tempen har synke, har ikke trua! Tr kommer vel i morgen elle på torsdag tenker jeg....
IMG_7771.jpg

IMG_7432.jpg
Prøver igjen, etter MA og Cytotec-kur, før første mens. Spent på om kroppen spiller på lag igjen, føler ikke EL var helt som den pleier, men det trenger ikke bety noe. Litt vimsete temperatur, men håper tempen fortsetter å stige nå, og at jeg faktisk har hatt EL....

(Tempen på CD 27 er "Sleep deprived", så den er ikke å regne med, vil tro det er EL dagen egentlig.)

Er på andre syklus med temping. Fikk aldri pos el test sist mnd, men d fikk jeg i dag. Men hvorfor vil ikke grafen lage dpo kryss når jeg har registrert pos el test?

Vedlegg

• 20180725_213218.jpg
    20180725_213218.jpg
    107 KB · Visninger: 115
Jeg har kun tempet sporadisk denne pp, men: ikm i dag, og høyere temp enn vanlig!
IMG_20180726_070018.jpg

10ende pp, så passe lei. Håper spiren klorer seg fast.

IMG_20180726_074446.png

Skjønner ingenting av tempen denne pp. Aldri vært så lav før.. Håper tempen stiger i morra igjen.

Tempen må stige først, du må ha 3 dager med høyere temp for at krysset skal komme :)
Men hvis tempen ikke stiger, tross for pos el test. Vil det si at egget aldri slapp? El testen er negativ igjen i dag, i går hadde jeg også noen små kramper som jeg pleier å ha rundt el, testen var pos noen timer senere.
Har tidligere hatt pos el test i 2 dager, så nå skjønner jeg ingenting [emoji15]

IMG_1424.jpg

Der kom omsider mensen. Hva kan grunnen være til at den kom så sent? Lutealfasen min pleier å være 14 dager. Mulig dette kan endre seg? Har gått på hormoner de siste syklusene. Mulig El va senere enn antatt, men stemmer ikke helt med temp og El-tester.

Men hvis tempen ikke stiger, tross for pos el test. Vil det si at egget aldri slapp? El testen er negativ igjen i dag, i går hadde jeg også noen små kramper som jeg pleier å ha rundt el, testen var pos noen timer senere.
Har tidligere hatt pos el test i 2 dager, så nå skjønner jeg ingenting [emoji15]
Det som er greit med ff, den viser om egget faktisk slapp eller ikke. Om egget slapp idag så stiger tempen i morgen [emoji4]

Aldri hatt så jevn kurve i dpo land, er det negativt eller positivt? [emoji848] kan ikke være så veldig positivt i og med at tempen ikke er så veldig høy

IMG_0505.JPG

Det som er greit med ff, den viser om egget faktisk slapp eller ikke. Om egget slapp idag så stiger tempen i morgen [emoji4]

Det er visst ikke 100 % sikkert, ifølge min gynekolog. Det kan visst virke som om man har el, men at den kanskje ikke er god nok, f.eks. Han sa det samme om el-tester.

Men har man en kurve med tydelig temp-økning og el-tester som sammenfaller med den, kan man nok anta at el har skjedd. [emoji3]

Det er visst ikke 100 % sikkert, ifølge min gynekolog. Det kan visst virke som om man har el, men at den kanskje ikke er god nok, f.eks. Han sa det samme om el-tester.

Men har man en kurve med tydelig temp-økning og el-tester som sammenfaller med den, kan man nok anta at el har skjedd. [emoji3]

Ååå? At tempen ikke alltid er 100%??
Typisk så var jeg kald når jeg våkna for å måle, så fikk en veldig lav måling, har skjedd et par ganger før og, så la meg til å sove igjen med dyna på og tempa igjen når jeg våkna. Da var d en tempstigning på kurven. Lov å håpe tempen stiger mer eller holder seg der [emoji85]

Liten tempstigning i går og en ganske markant stigning i dag, da håper jeg den registrerer dpo i morgen [emoji1] Lover godt for at egget slapp hvis jeg har forstått d riktig. Pos el test på onsdag 25/7 [emoji106] Negativ igjen dagen etter.

Vedlegg

• 20180728_092633.jpg
    20180728_092633.jpg
    120,7 KB · Visninger: 102
Hvorfor får jeg ikke dpo krysset mitt her? Har hatt tempstigning i 3 dager liksom. Blir ikke klok på denne appen jeg altså [emoji15]

Vedlegg

• 20180729_061036.jpg
    20180729_061036.jpg
    67 KB · Visninger: 103
Back
Topp