Vi som temper

Hva tror dere? Jeg la meg tidligere en jeg pleier men våknet 1,15 time før jeg pleier å tempe
emoji85.png
men ca like mye søvn som vanlig. Vis vedlegget 262686
Siden du begynte å bli syk i går kan det jo hende at temperaturen er høyere i dag enn den ville vært uten sykdom, men siden du fikk negativ EL-test CD16 (etter 3 dager med positive) så kan jo det krysset bli riktig uansett. Har du sett om krysset hadde kommet om temperaturen i dag hadde vært rundt der den var de to siste dagene?

F18F753F-A5E2-43A1-8066-6FEB9000FF96.jpeg

Da var tempen opp igjen. Om ikke annet, så lærer jeg jo noe nytt om meg selv når jeg gjør dette. Og neste gang er det ikke sikkert jeg synes det er så merkelig med sånne dropp i temperaturen.

Første dagen med temp! Tempet med engang jeg våknet i morges, fikk nesten ikke øynene opp engang før den var plassert [emoji23] så da får vi se om jeg faktisk klarer å huske det vær morgen!

Siden du begynte å bli syk i går kan det jo hende at temperaturen er høyere i dag enn den ville vært uten sykdom, men siden du fikk negativ EL-test CD16 (etter 3 dager med positive) så kan jo det krysset bli riktig uansett. Har du sett om krysset hadde kommet om temperaturen i dag hadde vært rundt der den var de to siste dagene?

Fortsett kryss selv om jeg satte tempen på 36,58 i stedet for 37,2 :) Vi får se! Litt bedre form men litt sliten, lange dager på jobb siste dagene.

Er det ikke slik at ved EL så skal tempen gå ned? Nå har jeg kun tempet igår og idag, men idag gikk tempen opp, og fikk knallsterk EL test.

Back
Topp