Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kan komme med temp hopp.Vis vedlegget 263194
Tempen min har klikka helt jo[emoji23] [emoji849]
Har tempet til samme tid (07) bortsett fra DPO 2og 3 (nattevakt) , og i går (kl 10.forsov meg)
Her hadde jeg søkt hjelp hos legen.
Søkket før den går opp igjen.Spent på morgendagens tempmen har ikke trua før den er oppe i 36.85, 36.70 i dag [emoji1303]Vis vedlegget 263214
Søkket før den går opp igjen.
Jeg har ikkje troa før den er over 36,90 hos meg.
Mister motet jeg og men jeg gir opp alt til neste sommer 2019. Da stopper jeg for godt.Håper det[emoji85] Huff gitt litt opp, så lei :/
Kansje min ble slik siden jeg ikke har tempet så veldig mange dager før EL? Den ser slik ut idag da,Vis vedlegget 263170
Slik fikk jeg
Jeg begynte 9 Dpo og tempe. Fikk fast strek og striplete dagen etter. Har aldri fått det før.Kansje min ble slik siden jeg ikke har tempet så veldig mange dager før EL? Den ser slik ut idag da,Vis vedlegget 263300
Ligner veldig på mine sykluser før jeg begynte å ta hormoner. Er tempingen alltid slik?
Mister motet jeg og men jeg gir opp alt til neste sommer 2019. Da stopper jeg for godt.
Barre den holder seg der oppeLovende [emoji1319][emoji1303]
Barre den holder seg der oppe
Den må opp. Dytter den opp til i morgon.Blø den må jo opp[emoji43]Vis vedlegget 263355
Er jeg over 36,90 for det var den sist graviditet.Jepp, men må jo høyere om dette skal være noe :/