lusemus 71
Forumet er livet
Det er det og få bekrefta at det har vert elTakk for svar.Da blir det spennende i morgen da! Dette er jo litt underholdende å følge med på. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det og få bekrefta at det har vert elTakk for svar.Da blir det spennende i morgen da! Dette er jo litt underholdende å følge med på. ;-)
Takk for svar. Ja, jeg har målt til litt forskjellige tider, men det skal ikke så mye til for at FF mener den er mjndre pålitelig +/- en halvtime virker det som for meg. Det får jeg bare leve med.
Frossenhet tenkte jeg at kunne være logisk siden kroppen blir varm - da må omgivelsene føles kaldere. Men jeg fant ikke noe sted jeg kunne legge det inn i FF. Nå når jeg har begynt å registrere ting i FF så vil jeg jo helst legge inn "alt" der. :-D
Er cover line lik i hver syklus?
No melder heksa seg ut fra tempen.Interessant å se første månad med tempingVis vedlegget 262478
Ja,ja,jeg er sikker at det kommer men jeg visste det 5 dager allerede,føler kroppen min så bra etter 2 år av prøving.No melder heksa seg ut fra tempen.
Man kjenner kroppen ganske godt og det stemmer ganske mykje når ein er prøver. Kjenner når el, mens kommerJa,ja,jeg er sikker at det kommer men jeg visste det 5 dager allerede,føler kroppen min så bra etter 2 år av prøving.
Det å være skikkelig frossen i dpo dagene har alltid vært mitt sikreste graviditetstegn før IKM. [emoji106][emoji4][emoji6] Krysser fingrene for at det samme gjelder for degVis vedlegget 262428
Dette er min første syklus hvor jeg temper, og jeg synes det er veldig vanskelig å tolke målingene.
Skal jeg egentlig se overse ringene og fokusere på de hel-blå prikkene?
Når gir FF de røde strekene? Er den vertikale streken dagen for eggløsning? Og den horisontale streken vil vi helst ligge over etter eggløsning? Har jeg forstått ting riktig?
Jeg tror jeg hadde eggløsning på mandag. EL-testen ble nesten positiv på søndag før den ble negativ.
I går og i dag har jeg vært skikkelig frossen. Jeg har aldri lagt merke til det i tidligere sykluser. Er det flere som blir frossenpinner etter eggløsning?
Takk.Det å være skikkelig frossen i dpo dagene har alltid vært mitt sikreste graviditetstegn før IKM. [emoji106][emoji4][emoji6] Krysser fingrene for at det samme gjelder for deg
Jeg krysset av for sjuk men det virka som den ikkje brydde seg. Fikk feil jeg og.Jeg skjønner ikke hvorfor ff er så sikker på el? Har krysset av for sykdom de tre dagene med høy temp, men likevel kom krysset. Jeg tror el var i går, pga andre symptomer og el tester. Bør jeg overstyre til dagen jeg tror er riktig?
Vis vedlegget 262539
Overstyrte du til det du trodde var riktig? Jeg er ikke heelt sikker, men tror el var i går eller forgårs.Jeg krysset av for sjuk men det virka som den ikkje brydde seg. Fikk feil jeg og.
Jeg barre lot det gå. Du kan prøve og sjå utfallet.Overstyrte du til det du trodde var riktig? Jeg er ikke heelt sikker, men tror el var i går eller forgårs.
Går relativt kjaptDere som har babyplan sitt termometer, med lys & husker siste målinger, hvor lang tid bruker det på å måle? Det stod ingenting om det på nettsiden jeg leste på, og det jeg har nå bruker halve evigheten, så jeg vil ha et som går raskere..![]()
Dere som har babyplan sitt termometer, med lys & husker siste målinger, hvor lang tid bruker det på å måle? Det stod ingenting om det på nettsiden jeg leste på, og det jeg har nå bruker halve evigheten, så jeg vil ha et som går raskere..![]()
Vis vedlegget 262541
Jeg fikk krysset i dag, men det er bare så vidt. Hadde jeg fått 0,02 grader lavere så hadde ikke krysset kommet.
Og jeg vet ikke en gang om det jeg har lagt inn for i dag er riktig. Første måling (samme tid som vanlig, og uten å bevege mer enn armen etter at jeg våknet) fikk jeg 36,18, og tenkte at det kan jo ikke stemme, så jeg målte igjen (og igjen og igjen) rett etterpå, og fikk 36,38 2. måling, og ellers mellom 35,98 og 36,38. Men jeg la inn det høyeste, for det er ikke mulig å få for høye målinger ved brukerfeil.
Men nå føler jeg at jeg ikke kan stole på målingene. Dere andre, måler dere en gang eller flere påfølgende ganger? Og er det riktig å ta det høyeste, eller er første måling mest riktig.
Jeg måler under tungen, og prøver å legge termometeret godt under hver gang. men det blir kanskje for upresist for meg, så når denne syklusen er over får jeg vurdere hva jeg gjør neste runde.