Vi som temper

Der kom det et temp hopp, skjønner ikke helt den men? Testen i dag vil jeg si er nesten positiv men ikke helt enda. Kanskje den blir positiv når jeg tar ny test i kveld. Vanligvis har den hoppet opp etter positiv test hm CD 12 i dag.
IMG_7185.jpg
IMG_7184.JPG

Der kom det et temp hopp, skjønner ikke helt den men? Testen i dag vil jeg si er nesten positiv men ikke helt enda. Kanskje den blir positiv når jeg tar ny test i kveld. Vanligvis har den hoppet opp etter positiv test hm CD 12 i dag. Vis vedlegget 261661Vis vedlegget 261662

Det hoppet er vel ikke stort nok til å telles som EL-hopp? Hos meg pleier det i alle fall å være mye mer tydelig. Kanskje den hopper en del mer i morgen :)

Kanskje. Selv synes jeg ikke det ser ut som jeg har hatt EL i det heletatt, da alt er på samme "nivå". Men jeg har ikke peiling. Ønsker meg regelmessig syklus :shy:
Jeg begynte med temping for første gang nå pga uregelmessig syklusen etter senabort. Skal se hvordan det ser ut. 11dpo idag og etter 3 dager med samme temperatur,den gikk opp idag. Vet ikke hvis dette er noe som er normalt for meg. Skal se om 3 dager når ikm kommer,eller ikke :)

Jeg begynte med temping for første gang nå pga uregelmessig syklusen etter senabort. Skal se hvordan det ser ut. 11dpo idag og etter 3 dager med samme temperatur,den gikk opp idag. Vet ikke hvis dette er noe som er normalt for meg. Skal se om 3 dager når ikm kommer,eller ikke :)

Så spennende. Det er spennende å følge med på tempen. Hvordan ser din ut? :)

Back
Topp