lusemus 71
Forumet er livet
Spent på tempen om den får eit bøks opp.Blir ikke positiv test helt enda i hvert fallCD 11 i dag. Vis vedlegget 261618
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent på tempen om den får eit bøks opp.Blir ikke positiv test helt enda i hvert fallCD 11 i dag. Vis vedlegget 261618
Spent på tempen om den får eit bøks opp.
Vakna nå i natt, så heit.Ja jeg å, men ser på tidligere syklus at den lå lavt noen dager på rad rundt samme temp før sen hoppet opp på positiv testGøy m temping!
Dersom positiv test i kveld hopper den nok meir opp i morgonDer kom det et temp hopp, skjønner ikke helt den men? Testen i dag vil jeg si er nesten positiv men ikke helt enda. Kanskje den blir positiv når jeg tar ny test i kveld. Vanligvis har den hoppet opp etter positiv test hm CD 12 i dag. Vis vedlegget 261661Vis vedlegget 261662
Kva meiner Glow scanningen ?Der kom det et temp hopp, skjønner ikke helt den men? Testen i dag vil jeg si er nesten positiv men ikke helt enda. Kanskje den blir positiv når jeg tar ny test i kveld. Vanligvis har den hoppet opp etter positiv test hm CD 12 i dag. Vis vedlegget 261661Vis vedlegget 261662
Der kom det et temp hopp, skjønner ikke helt den men? Testen i dag vil jeg si er nesten positiv men ikke helt enda. Kanskje den blir positiv når jeg tar ny test i kveld. Vanligvis har den hoppet opp etter positiv test hm CD 12 i dag. Vis vedlegget 261661Vis vedlegget 261662
Kva meiner Glow scanningen ?
Kanskje det kommer opp igjen? [emoji30]
Kanskje det kommer opp igjen? [emoji30]

Jeg begynte med temping for første gang nå pga uregelmessig syklusen etter senabort. Skal se hvordan det ser ut. 11dpo idag og etter 3 dager med samme temperatur,den gikk opp idag. Vet ikke hvis dette er noe som er normalt for meg. Skal se om 3 dager når ikm kommer,eller ikkeKanskje. Selv synes jeg ikke det ser ut som jeg har hatt EL i det heletatt, da alt er på samme "nivå". Men jeg har ikke peiling. Ønsker meg regelmessig syklus![]()
Jeg begynte med temping for første gang nå pga uregelmessig syklusen etter senabort. Skal se hvordan det ser ut. 11dpo idag og etter 3 dager med samme temperatur,den gikk opp idag. Vet ikke hvis dette er noe som er normalt for meg. Skal se om 3 dager når ikm kommer,eller ikke![]()
Uff, vil ikkje ha den.
Ååååå, hva skjer her a.Idsg gikk den litt opp igjen, men jeg synes ikke tempen ser typisk ut som gravid-temp. Har ikke testet siden 11 dpo
Vis vedlegget 261813