lusemus 71
Forumet er livet
Testa i går kveld med babyplan 10 mlu. Svak rosa da den var turka.Har du testet noe mer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testa i går kveld med babyplan 10 mlu. Svak rosa da den var turka.Har du testet noe mer?![]()
Dette ser vel ikke bra ut??
Krysser fingrene og håper!!Testa i går kveld med babyplan 10 mlu. Svak rosa da den var turka.
Har gitt opp. Har hatt negativ nokre dager. Skulle dei bli positive igjen er det noko gale med kroppen min. Da må det være noko som produsere hcg som ikkje stemmer.Krysser fingrene og håper!!
Da får jeg ha troen for degHar gitt opp. Har hatt negativ nokre dager. Skulle dei bli positive igjen er det noko gale med kroppen min. Da må det være noko som produsere hcg som ikkje stemmer.

Så god du erDa får jeg ha troen for deg![]()

Vis vedlegget 260203
Da er mensen rundt hjørnet. Har vert klar for mensen siden 10 dpo.
Kjedelig er det men jeg har hatt mine mistanker siden 10 dpo. Har vert innstilt på det.så kjedelig!
Da er det håpVis vedlegget 260214 Tempen gikk litt opp idag
Krysser og håper på detLitt usikker på de siste to grunnet forkjøla unge og mye nattevåk, men håper i alle fall den velger å gå litt opp i morra... Vis vedlegget 260219
Håper detDa er det håp![]()
Håper det

Å nei! Idag forsvant krysset. Har sovet dårlig i natt, våknet mye og testet derfor også litt tidligere enn jeg pleier, så kan vel ikke stole helt på tempen idag? MEN når jeg taster inn temp for imorgen, så kommer krysset opp igjen. Er dette normalt ved dip? Burde jeg bare fjerne hele tempen som jeg tok idag, eller la det stå?
Vis vedlegget 260234 Vis vedlegget 260235
Tempen er jo hul, så ff legger vel ikke allverdens med vekt på den hvis tempen er normal i morgen. Jeg ville latt den stå foreløpig, kanskje fjernet den om noen dager litt avhengig av hvordan det utvikler segDet er vel mest at ff er litt usikker på om du har hatt EL foreløpig
Får bare vente pg se hvordan det utvikler seg. Men hva gjør du, om du har sovet veldig dårlig en dag - Temper du for det?Krysset kommer opp igjen uansett hva jeg legger inn på onsdagenFår bare vente pg se hvordan det utvikler seg. Men hva gjør du, om du har sovet veldig dårlig en dag - Temper du for det?
Vis vedlegget 260238