Vi som temper

Har gitt opp. Har hatt negativ nokre dager. Skulle dei bli positive igjen er det noko gale med kroppen min. Da må det være noko som produsere hcg som ikkje stemmer.
Da får jeg ha troen for deg :Heartpink

230D1637-058D-4DD5-B9FC-1C5EEF88179B.jpeg

Da er mensen rundt hjørnet. Har vert klar for mensen siden 10 dpo.

Hva skjer... skulle hatt tr for to dager siden! Med den tempdroppen skjønner jeg ikke hvorfor den ikke bare kommer!! Megateit...

Screenshot_20180529-092014.png

Litt usikker på de siste to grunnet forkjøla unge og mye nattevåk, men håper i alle fall den velger å gå litt opp i morra...
b_tFir3W.png

Å nei! Idag forsvant krysset. Har sovet dårlig i natt, våknet mye og testet derfor også litt tidligere enn jeg pleier, så kan vel ikke stole helt på tempen idag? MEN når jeg taster inn temp for imorgen, så kommer krysset opp igjen. Er dette normalt ved dip? Burde jeg bare fjerne hele tempen som jeg tok idag, eller la det stå?

IMG_20180529_112052.jpg
IMG_20180529_112038.jpg

Å nei! Idag forsvant krysset. Har sovet dårlig i natt, våknet mye og testet derfor også litt tidligere enn jeg pleier, så kan vel ikke stole helt på tempen idag? MEN når jeg taster inn temp for imorgen, så kommer krysset opp igjen. Er dette normalt ved dip? Burde jeg bare fjerne hele tempen som jeg tok idag, eller la det stå?

Vis vedlegget 260234 Vis vedlegget 260235

Tempen er jo hul, så ff legger vel ikke allverdens med vekt på den hvis tempen er normal i morgen. Jeg ville latt den stå foreløpig, kanskje fjernet den om noen dager litt avhengig av hvordan det utvikler seg :-) Det er vel mest at ff er litt usikker på om du har hatt EL foreløpig

Tempen er jo hul, så ff legger vel ikke allverdens med vekt på den hvis tempen er normal i morgen. Jeg ville latt den stå foreløpig, kanskje fjernet den om noen dager litt avhengig av hvordan det utvikler seg :) Det er vel mest at ff er litt usikker på om du har hatt EL foreløpig

Krysset kommer opp igjen uansett hva jeg legger inn på onsdagen :hilarious: Får bare vente pg se hvordan det utvikler seg. Men hva gjør du, om du har sovet veldig dårlig en dag - Temper du for det?

IMG_20180529_114236.jpg

Krysset kommer opp igjen uansett hva jeg legger inn på onsdagen :hilarious: Får bare vente pg se hvordan det utvikler seg. Men hva gjør du, om du har sovet veldig dårlig en dag - Temper du for det?

Vis vedlegget 260238

Ja, jeg temper som regel uansett, men krysser av for sleep deprived, og da blir den hul. Da legger ff såpass lite vekt på den at den alltid finner ut av EL hos meg i alle fall. Man kunne sikkert bare droppet hele tempingen den dagen, men jeg gjør det nå av ren vane [emoji28]

Back
Topp