2småhjerter
Glad i forumet
Tempen er høyere enn sist. Er det negativt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 258515
Da er tempen på rett kjør.
Ser bra ut foreløpig!Tempen ser bra ut, men ikke helt optimist før den stiger tydelig enda litt høyereJeg klarte å slumre første påminnelse om temp i søvne, så tempet 10 min etter det. Håper det ble riktig, helt våken var jeg jo ikke første gang. Vis vedlegget 258522
Sjå der ja. er i gang no.Da håper jeg på høy temp og kryss i morgen! [emoji173]
Vis vedlegget 258584
Vis vedlegget 258471 Da er vi i gang igjen.. denne perioden skal jeg ikke ta noe wild yam eller noe som helst «kjerringråd» og bare kose oss når vi føler for det. Jeg skal tempe men det er alt. Så da krysser vi fingrene for denne perioden![]()
Jeg temper med lady comp, noen av dere som bruker den?
(Er 542 sider her - orker ikke bla gjennom alle for å se)
Har de ligget nær hverandre? For gtesten kan smitte av/påvirkes av el testen.Hæ? Er det noen som ser det samme som meg? Skjønner ingenting nå, det må jo være feil? Rosa er ELtest og blå er Gtest.
Vis vedlegget 258621
Vis vedlegget 258619
Har de ligget nær hverandre? For gtesten kan smitte av/påvirkes av el testen.
Jeg temper med lady comp, noen av dere som bruker den?
(Er 542 sider her - orker ikke bla gjennom alle for å se)
Tester du til fast tid ? Samme plass i munn ?Vis vedlegget 258651
For et rot! EL-testene stiger og synker igjen uten å bli positive, og grafen hopper jo i alle retningerMeg for én mnd siden: "Tenk så GØY det blir å kartlege syklus noen mnd før vi starter prøving!" Eh ja....Er det forresten normalt at tempen er lavere på kvelden ern når man temper på morran? Virka på en måte logisk at den burde stige når man har vært i aktivitet, og ikke motsatt...
![]()
Jepp. Men har en sånn ettåring på samme rom, så sammenhengende søvn driver vi ikke på medTester du til fast tid ? Samme plass i munn ?