Vi som temper

Tempen er høyere enn sist. Er det negativt?

IMG_20180517_223112.jpg

Tempen ser bra ut, men ikke helt optimist før den stiger tydelig enda litt høyere :) Jeg klarte å slumre første påminnelse om temp i søvne, så tempet 10 min etter det. Håper det ble riktig, helt våken var jeg jo ikke første gang.
IMG_6967.jpg

Last edited:
Da håper jeg på høy temp og kryss i morgen! [emoji173]
IMG_20180518_130010.png

Jeg temper med lady comp, noen av dere som bruker den?
(Er 542 sider her - orker ikke bla gjennom alle for å se ;))

Vis vedlegget 258471 Da er vi i gang igjen.. denne perioden skal jeg ikke ta noe wild yam eller noe som helst «kjerringråd» og bare kose oss når vi føler for det. Jeg skal tempe men det er alt. Så da krysser vi fingrene for denne perioden :)

Ha sex og ha det gøy, og når dere har lyst og vil, ikke fordi dere MÅ ;) heier på dere!!

b_EJ6qEF.png

For et rot! EL-testene stiger og synker igjen uten å bli positive, og grafen hopper jo i alle retninger :P Meg for én mnd siden: "Tenk så GØY det blir å kartlege syklus noen mnd før vi starter prøving!" Eh ja....Er det forresten normalt at tempen er lavere på kvelden ern når man temper på morran? Virka på en måte logisk at den burde stige når man har vært i aktivitet, og ikke motsatt... :P

Vis vedlegget 258651
For et rot! EL-testene stiger og synker igjen uten å bli positive, og grafen hopper jo i alle retninger :p Meg for én mnd siden: "Tenk så GØY det blir å kartlege syklus noen mnd før vi starter prøving!" Eh ja....Er det forresten normalt at tempen er lavere på kvelden ern når man temper på morran? Virka på en måte logisk at den burde stige når man har vært i aktivitet, og ikke motsatt... :p
Tester du til fast tid ? Samme plass i munn ?

Tok tempen før jeg la meg, 36.59. Jeg har temp alarmen på 05:15, men slumret i halvsøvne til 0525, da var den 36.60..sovner igjen å tempet på nytt kl 08.45 da var den 36.70.... hmm ble litt forvirra egentlig

Last edited:
Back
Topp