Vi som temper

Eh, hallo, snakker vi trifasisk kurve her eller? :D
Tipper du får to streker snart!!

Det sier ikke FF. Men håper! Kan det evt har festet seg senere? Eller evt hatt EL to dager+/- senere?

IMG_20180508_150511.jpg

Inne i 1pp og prøver meg på temping. Så nå lurer jeg på når stiger tempen etter el? Fikk positiv el test på mandag, og hadde symptomer på el igår. Men det var ikke noe stigning i temp idag. Kan det gå to dager før tempen stiger?:)

Inne i 1pp og prøver meg på temping. Så nå lurer jeg på når stiger tempen etter el? Fikk positiv el test på mandag, og hadde symptomer på el igår. Men det var ikke noe stigning i temp idag. Kan det gå to dager før tempen stiger?:)
Første dagen etter negativ test igjen :)
Egget slipper den dagen testen er negativ, så stiger tempen dagen etter det igjen.

Da kom tanta på besøk og jeg ønsker meg kortere syklus. Haha. Første syklusen jeg har tempet så og si hver dag (prøvde litt i februar), og gleder meg til å se hvilken CD EL kommer på nå. :p

Flere med uregelmessig syklus her?

IMG_20180509_221500.jpg

Her er min rare kurve[emoji23]Men jeg sovnet ikke før rundt kl 03 i natt, og temp klokka pleier ringe kl 0530...da var den 36.58, tempet igjen kl 0845 for å sammenligne da var den 36.60 , så muligens ikke så feil allikevel tro?
IMG_6912.jpg
IMG_6914.JPG

Den kan vel være ganske riktig den [emoji4] Tror du at du hadde EL i går?

Noe usikker, men jeg tror nok el test hadde blitt positiv mist på natten før den positive på morgenen i går. Spent på tempen i morgen! El var CD 15 sist måned.

Back
Topp