Vi som temper

Okei, skjønner

Hehe, nei. Den piper når den er ferdig.
Så gøy da, kan tenke meg at du lo litt da :hilarious:
Stusset etterhvert når jeg hadde så flat kurve:joyful:
Blei litt flau over meg sjøl, haha, at det gååår an liksom!

Hmm.. Innbiller meg at jeg føler meg sliten nederst i magen, men det er nok ingenting. Testet ikke igår og rakk ikke idag før jobb

IMG_20180507_074701.jpg

Er det noen som vet om det er forskjell på hvor kjappe termometrene av ulike merker er? Har make sure fra fertil.no, og den er ikke rask nok når man har en utålmodig ettåring på samme rom :P Rimeligt hakkete kurve på meg så langt...

Er det noen som vet om det er forskjell på hvor kjappe termometrene av ulike merker er? Har make sure fra fertil.no, og den er ikke rask nok når man har en utålmodig ettåring på samme rom :P Rimeligt hakkete kurve på meg så langt...

Jeg har ikke prøvd flere merker, men jeg har Natural cycles sitt, og syns det er veldig tregt..[emoji849]

Jeg har ikke prøvd flere merker, men jeg har Natural cycles sitt, og syns det er veldig tregt..[emoji849]
Hm, kanskje de blir trege alle sammen når de har den ekstra desimalen med. Spørs om det var litt optimistisk å tenke at temping skulle funke når man har en liten som både trenger trøst 3-4 ganger om natta, og synes kl 5 er et kurant tidspunkt å stå opp på...

Hm, kanskje de blir trege alle sammen når de har den ekstra desimalen med. Spørs om det var litt optimistisk å tenke at temping skulle funke når man har en liten som både trenger trøst 3-4 ganger om natta, og synes kl 5 er et kurant tidspunkt å stå opp på...

Hmm, kanskje litt ugreit da ja. Den ovusense-monitoren er kanskje et bedre alternativ? Har ikke prøvd selv, men konseptet ser bra ut. Største minuset der er jo kostnaden[emoji51]

Hmm, kanskje litt ugreit da ja. Den ovusense-monitoren er kanskje et bedre alternativ? Har ikke prøvd selv, men konseptet ser bra ut. Største minuset der er jo kostnaden[emoji51]
Spørs om prisen blir litt stiv når følging av syklus for øyeblikket er et rent hobbyprosjekt :rolleyes: synes bare det hadde vært så spennende å ha oversikt over syklus før vi prøver på nr 2 :)

Man kan få overraskende god oversikt med litt sporadisk temping også ;)
Ja, satser på det. Litt frustrert for CD20 og ingen tegn til eggløsning, men så over kalenderen fra da vi lagde mini, og han ser ut til å være unnfanget rundt CD24 (hvis man kan regne blødningen etter fullført p-pillebrett som en menstruasjon). Så kanskje jeg bare har litt lang syklus. Det finner jeg vel ut av etterhvert vil jeg tro :p hadde vært kult om det kom et temphopp om noen dager da :)

Back
Topp