Vi som temper

Denne måneden sammenlignet med gjennomsnittskurven min. Ganske stilig :D
0BD91B0A-FD94-4008-AFF8-15AC400D07E4.jpeg

Denne syklusen vs de to forrige med Letrozol. Helt på ville veier [emoji849] Blir Provera 9.mai dersom tr ikke er kommet til da
IMG_3692.jpg

Kan noen hjelpe meg? Først sa FF at jeg hadde EL på CD 12 og nå har jeg plutselig ikke hatt det allikevel? Jeg har uregelmessig mens, sist var den på 33, lengste den har vært på etter prevensjonslutt, er 44 og korteste er 28. Kan FF ta feil? Kjenner jeg er litt bekymret hvis jeg ikke har hatt EL enda :(

IMG_20180423_224153.jpg

Kan noen hjelpe meg? Først sa FF at jeg hadde EL på CD 12 og nå har jeg plutselig ikke hatt det allikevel? Jeg har uregelmessig mens, sist var den på 33, lengste den har vært på etter prevensjonslutt, er 44 og korteste er 28. Kan FF ta feil? Kjenner jeg er litt bekymret hvis jeg ikke har hatt EL enda :(

Vis vedlegget 254809
Hvilke temperaturer pleier du å ha dpo? Jeg synes 36-36.10 var litt lavt, men vi er jo forskjellige..

Dette var en glede å våkne opp til [emoji7][emoji7] Håper den holder seg så høy, og at en spire har gravd seg godt ned [emoji7][emoji7]

b_r2bD1p.jpg

Vis vedlegget 254809

Grunn som jeg tror er at du ligger likt med tempen på begge sider av dippet.

Virker som tempen older seg litt lavere ut på dagen 36,60 til 36,80 og så om kvelden er den opp i 36,90 til 37,10

Min og er lavere midt på dagen.
Kan det være et g-tegn? At tempen holder seg jevnt høy gjennom hele dagen? Eller varierer den da også?

Back
Topp