Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende det ja! Må jo være et godt tegnSpennende at denne månedens kurve ligger over snittet på dette tidspunktet[emoji43] Vis vedlegget 254815
Hvilke temperaturer pleier du å ha dpo? Jeg synes 36-36.10 var litt lavt, men vi er jo forskjellige..Kan noen hjelpe meg? Først sa FF at jeg hadde EL på CD 12 og nå har jeg plutselig ikke hatt det allikevel? Jeg har uregelmessig mens, sist var den på 33, lengste den har vært på etter prevensjonslutt, er 44 og korteste er 28. Kan FF ta feil? Kjenner jeg er litt bekymret hvis jeg ikke har hatt EL enda![]()
Vis vedlegget 254809
Detta ser kjempe bra ut. Det må være noe på gang.Dette var en glede å våkne opp til [emoji7][emoji7] Håper den holder seg så høy, og at en spire har gravd seg godt ned [emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 254836
Kan noen hjelpe meg? Først sa FF at jeg hadde EL på CD 12 og nå har jeg plutselig ikke hatt det allikevel? Jeg har uregelmessig mens, sist var den på 33, lengste den har vært på etter prevensjonslutt, er 44 og korteste er 28. Kan FF ta feil? Kjenner jeg er litt bekymret hvis jeg ikke har hatt EL enda
Vis vedlegget 254809
Vis vedlegget 254838
Fy den skal opp.
Detta ser kjempe bra ut. Det må være noe på gang.
FESTEDIP!!!
Ååååh, jeg håper du har rett!
Man må ha troa
Virker som tempen older seg litt lavere ut på dagen 36,60 til 36,80 og så om kvelden er den opp i 36,90 til 37,10Har du lavere eller høyere temp mitt på dagen vs når du våkner med en gang?
Virker som tempen older seg litt lavere ut på dagen 36,60 til 36,80 og så om kvelden er den opp i 36,90 til 37,10