Vi som temper

Istedenfor spotting som jeg pleier å ha før ikm så har jeg nå i natt hatt en god del hvit utflod? Aldr skjedd før?
Kroppen kan oppføre seg forskjellig og vike fra «normalen» iblant. Men man tenker kanskje ikke så mye over det før man faktisk prøver å bli gravid. :)

Jeg er 2 DPO idag. Er 99% sikker på at jeg får kryss enten i morgen eller lørdag [emoji173]️

IMG_4689.jpg

Prøv og legg inn høy temp i morgon da ser du ? Ser ut som det kommer kryss i morgon.

Jeg prøvde det og da dukket det opp et kjempe fint kryss [emoji7][emoji7]

20180216_062958.png

Da får jeg stipla kryss på CD18 med høy temp i morgen. Skivebom med aksjer denne PP i såfall.

Er vel gjerne vanlig at kroppen roter det litt til når det er sykdom og feber i bildet.

Klarer uansett ikke å slutte å tempe :happy: før TR er på plass

Woho, temp hopp! Jeg er herved i dpoland! Fjernet tempen fra i går siden jeg er usikker på om den er riktig. Men kjente forsiktig på tappen i morges og den er lukket. Tenker at tappen ville vel ikke vært lukket om egget slapp i natt?[emoji848]
IMG_5847.jpg

Dagens:
IMG_20180216_074515.png

Tiden går saktere i dpoland enn jeg husker fra forrige pp [emoji23]

Woho, temp hopp! Jeg er herved i dpoland! Fjernet tempen fra i går siden jeg er usikker på om den er riktig. Men kjente forsiktig på tappen i morges og den er lukket. Tenker at tappen ville vel ikke vært lukket om egget slapp i natt?[emoji848]
Vis vedlegget 244339
Tenker det samme (i hvertfall hvis du er noelunde kjent med tappen din) :)

Tenker det samme (i hvertfall hvis du er noelunde kjent med tappen din) :)

Ja, tror nok det! Den har vært meget åpen i to-tre dager. Kjente i går kveld da var den ikke like åpen som tidligere, og i dag var den mer bakovervendt og helt igjen :) Så da sier man seg fornøyd og håper på det beste [emoji106]

IMG_4696.jpg

Måtte jukse noen dager frem i tid for å se om jeg fikk kryss. Håper bare jeg får beholde krysset og tempen ikke fortsetter å være lav.
Er det lov å håpe at det er plantation dip i dag? Litt tidlig kanskje men.

20180216_102525.png

Var inn å justere på registrering av feber på CD10 og da fikk jeg stipla kryss på CD13. Noe som passer med OPK også. Lar det stå slik, så kan i allefall håpet få leve litt denne PP oxo, litt bedre det :happy:.

Back
Topp