Vi som temper

Nei og han kunne henvise meg igjen til samme gynekolog men da sa jeg at sist tok deg 7 mnd og så lenge venter jeg ikke igjen... Da finner Jeg heller noen privat sa jeg litt irritert.. Han sa ikke EN gang at han skjønte dette var leit.. Virket som jeg bare måtte vente på mensen... Jævla drittsekk tenkte jeg... Så nå står jeg på venteliste hos en kvinne lege :)
Er det ikke normalt å lure når mensen er så forsinket to sykluser på rad?? :o fikk tatt ny blodprøve men den er vel helt normal som sist regner jeg med.

Den legen der høres ut som trenger en klage til fylkesmannen:
https://www.fylkesmannen.no/Nyheter/2016/11/Hvordan-klage-pa-helse--og-omsorgstjenester/

Hei og hå alle dere erfarne tempetøser! Jeg skal begynne temping nå! Har to spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med:

Er på CD 30 i dag og aner ikke om EL har vært, eller hva. Men har normalt hatt litt lange sykluser. Kan jeg bare begynne å registere temp i morgen på CD 31?

Er usikker på om jeg får 3 timer sammenhengende søvn, men sover med aktivitetsklokke så jeg vil ha en viss formening om hvor lenge jeg har sovet. Vil imidlertid kunne tempe ca samtidig hver dag. Dersom jeg har sovet for lite, skal temperaturen justeres noe da?

Hei og hå alle dere erfarne tempetøser! Jeg skal begynne temping nå! Har to spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med:

Er på CD 30 i dag og aner ikke om EL har vært, eller hva. Men har normalt hatt litt lange sykluser. Kan jeg bare begynne å registere temp i morgen på CD 31?

Er usikker på om jeg får 3 timer sammenhengende søvn, men sover med aktivitetsklokke så jeg vil ha en viss formening om hvor lenge jeg har sovet. Vil imidlertid kunne tempe ca samtidig hver dag. Dersom jeg har sovet for lite, skal temperaturen justeres noe da?

I utgangspunktet skal man starte temping ifm en ny mens, men hvis du vet når mens var sist, kan du selvfølgelig starte en pp i fertility friend med tilbakevirkende dato, og så tempe for å øve deg denne perioden.

3 timer sammenhengende er mest veiledende. Man skal tempe til omtrent samme tid på den tiden man normalt står opp. Dvs for min del 0630 (+- ca 15 min), hverdag som helg.
Ikke gjør noen justeringer i tempen, men hvis du har sovet dårlig, kan du huke av for det under «sleep deprived».

Woho, bare håpe på temphopp i morgen :)
IMG_5835.jpg

b_AVtiTe.jpg

Jeg er ganske så sikker på at jeg er 1 DPO i dag, så Woohoo [emoji322][emoji322]

Håper på el, pleier å ha vonde nipler dpo, så er redd for at kroppen har prøvd på el men ikke fått det til..
b_3MO9cw.png

Vis vedlegget 244017 Venter fortsatt på heksa... kom nå bare å bli ferdig med det! :shifty:

Der kom’a gitt... Innser at denne prøvingen kan ta sin tid, så nå tenker jeg å investere i betalt medlemskap på FF. Dere som har betalt, føler dere at det er verdt det?
Så var spørsmålet å ta ett år, eller være optimist og ta 90 dager? Tenker at er jeg ikke blitt gravid før sommeren så bør jeg tenke på utredning uansett...

Der kom’a gitt... Innser at denne prøvingen kan ta sin tid, så nå tenker jeg å investere i betalt medlemskap på FF. Dere som har betalt, føler dere at det er verdt det?
Så var spørsmålet å ta ett år, eller være optimist og ta 90 dager? Tenker at er jeg ikke blitt gravid før sommeren så bør jeg tenke på utredning uansett...

Jeg husker ikke hvordan ff er uten medlemskap, men synes ikke det var så avskrekkende dyrt heller. Tok 90 dager, og tenker heller å fornye dersom det går ut :)

Veldig fornøyd med den betalte versjonen av FF :)

Back
Topp