Syns det ser fint ut jegHer ser det ganske dårlig ut
Æsj, men men.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det ser fint ut jegHer ser det ganske dårlig ut
Æsj, men men.
![]()
![]()
![]()
Her er min kurve idag[emoji4] Syns det ser bra ut, men hsr ingenting å sammenlikne med, da dette er første pp med temping. Ff sier at det er 36 % sjanse for at jeg er grsvid. Er dette høy prosent, eller?
er det der det står 28? Det virker jo som en statistikk hos andre og? [emoji14]![]()
Min er 24%[emoji15]
Syns det ser fint ut jeg?
Jeg lurer på en ting. I dag gikk tempen ned litt igjen, men er fremdeles høy sammenlignet med temp jeg vanligvis ligger på før el. Hvis tempen stiger i morgen, vil jeg få kryss da tror dere? Må den stige tre dager på rad eller skal den være forhøyet tre dager på rad?
![]()
Dere må trykke på pregnancy monitor, der finner dere prosenten deres![]()
Uff krysser fingrene [emoji120][emoji173]️Syklusen min denne pp er nesten helt lik de siste. Derfor det ser grått ut![]()
, og er løs i magen 
) så søvnen var ikke fullt like god, men fikk ca 3 timers søvn etter dette..I dag har jeg med vilje ikke testet, fått så mange blendahvite at halvparten hadde vært nok
Ikm er i dag, og ingen mensen er her enda..
Spottet lyserosa på lørdag, og såvidt det var i går morges. Ikke sett mer til slike tegn fra tr enda.
Murrer helt sykt i magen, fått 3 små kviser på nesa, og er løs i magen
Så, mye kan jo tyde på at hu står ute på trappa og tripper lell. (Vil ikke slippe a inn!)
Sov dårlig i natt da 3-åringen våknet 1.30 pga at han var helt våt (skjev bleie) så søvnen var ikke fullt like god, men fikk ca 3 timers søvn etter dette..
Men så lenge tempen ikke stuper, så har man jo et håp!
Den gjør jo detTempen holder seg jo godt over linja [emoji16]
Jeg lurer på en ting. I dag gikk tempen ned litt igjen, men er fremdeles høy sammenlignet med temp jeg vanligvis ligger på før el. Hvis tempen stiger i morgen, vil jeg få kryss da tror dere? Må den stige tre dager på rad eller skal den være forhøyet tre dager på rad?
![]()
Takk for tips! Det gav kryss ja! Da håper jeg på høy temp i morgen!!Prøv og legg inn høy temp på datoen i morgon. Så ser du om det kommer kryss.
Ser veldig bra ut da! Håper den holder seg høy!Mye er avhengig av i morgen føler jeg [emoji7][emoji7]
Fremdeles negative tester, men er en uke til TR!
![]()
![]()
Stor klem[emoji173] kjenner følelsen[emoji173]