Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig! Der kom krysset mitt ogsåVåknet ikke av klokka i dag, så derfor hul sirkel men har ikke så mye å si for meg så lenge søvnen er sammenhengende. 3 dpo og puppene er litt ømme i dag allerede, pluss at det kommer melk (!) fra den ene når jeg klemmer på den
Har ikke opplevd det før, men fikk melk i puppene etter jeg hadde MA, så det er vel sikkert normalt.. Denne gangen SKAL det bli baby!
Vis vedlegget 240155
ååh fy faaen! Endelig sier jeg bare![]()
eneste negative er at vi ikke hadde sex dagen før El men to dager før og det burde vel holde?? Håper dette stemmer for el testene har jo vært negative :s?? Kan jeg stole på denne grafen?
Hva mente du nå?Du har vel ikke opk-resultater de dagene de ville vært positive ihht den grafen der. Så ja, den kan være riktig. Blir spennende å se videre utvikling.![]()
Hva mente du nå?![]()
Jo det stemmer, glemt å legge inn da de er negative [emoji14] men fikk plutselig positiv idag![]()
Du har ikke registrert noen el-test på dagene rett før el, ifølge skjemaet. Stemmer ikke det?
neeeeeeeeeeei![]()
da sank tempen noe voldsomt og da ble krysset borte [emoji24]
Tempet 2 timer senere 1 nyttårsdag pga la meg 5 og måtte jo ha 3 timer sammenhengende søvn også har jeg tempet 45 min senere de to-tre andre gangene og lagt inn sleep deprived da jeg har hatt urolige netterMen når har du tempet ift vanlig? Mye hule rundinger der, synes jeg.
Vis vedlegget 240230 Hvor har du tenkt deg nå tempen?![]()
tempen har steget ca 0,4 idag så da betyr det vel at jeg kan stole på el testene igår og si at egget har sluppet?? Og at el var igår?? La inn DOBLE aksjer igår (morgen rett etter positiv test og før vi la oss) og fikk inn dobbelt med soldater nå SKAL jeg få til en liten spire altså [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️![]()
Endelig fungerer kroppenVil tro du er 1 dpo i dag ja[emoji2]Lykke til!