Vi som temper

Fikk positiv test igår mens idag kom mensen for fullt. Det e så kjedelig [emoji53][emoji53]
cea3d00c9eb4024216a6b4d52305b5f6.jpg

effdc0f4a6c0f41d69830bd2bfb5a663.jpg

Tempen igår(36.63)er egentlig ikke å regne med da jeg våknet iskald uten dyne, vindu på vidt gap i minus 2[emoji85]
Etter litt mer søvn og dyne på, var tempen 37.29.. klok? Not do much[emoji23]

Fikk positiv test igår mens idag kom mensen for fullt. Det e så kjedelig [emoji53][emoji53]
cea3d00c9eb4024216a6b4d52305b5f6.jpg

effdc0f4a6c0f41d69830bd2bfb5a663.jpg

Tempen igår(36.63)er egentlig ikke å regne med da jeg våknet iskald uten dyne, vindu på vidt gap i minus 2[emoji85]
Etter litt mer søvn og dyne på, var tempen 37.29.. klok? Not do much[emoji23]

Det er så kjedelig når det skjer :(

IMG_20180105_084221.png
ny PP. Har ikke styret så fælt med temp ingen enda. Prøver å stresse mindre denne mnd :)

Kjenner jeg blir kokko snart!!!
Nå trenger jeg å få ut litt frustrasjon og tanker.
Før vi begynte å prøve for fullt har syklusen mine vært på 26/27 dager siden tenårene. Har kunnet stille klokken etter den konstant. Tr har komt for fullt med en gang og vart i 5 dager. Aldri hatt problemer med fertiliteten. (Født 2 barn).

Denne gangen derimot skulle visst dette være forferdelig vanskelig å få til. (Prøvd snart 1 år)
De 4 siste syklusene har vært på 24 dager med spotting 1 dag før. Tenkte : jaja, ny trend og får bare finne meg i korte sykluser enn så lenge og få henvisning til gyn ( det tar jo sin tid).
I denne PP har kroppen igjen vært helt på bærtur. Nå er jeg altså komt til 14 Dpo. 11 Dpo hadde jeg bittelitt lyserosa på papiret når jeg gjordet nr 2 på toalettet. Etter å ha søkt litt rundt på nettet om festeblødning og skjøre slimhinner fra A til Å ble jeg faktisk litt opptimistisk siden jeg har hatt alvorlig ømme bryst fra 8 dpo som har vært et sikkert tegn på graviditet for meg før. Tok en test i går som var negativ, datt helt fullstendig i do da jeg ca 1 time etter oppdaget en liten blødning til. Tenkte at TR meldte sin ankomst men det var kun med det ene toalettbesøket. Kjenner jeg blir oppriktig beskymret over at noe er helt fullstendig galt..
Jeg har super ømme pupper, kramper, stikninger og mens smerter tidvis i livmor området og det kjennes ut som TR er komt hele tiden.
Nå er jeg forvirret, sliten, frustrert og oppgitt!!

Takk for at du gadd å lese.

Slenger med et bildet av tempe charten som dog ikke ser så lovende ut..
Screenshot_20180105-093147.png

Skjønner godt at det er frustrerende.
Ut ifra charten og det du skriver, vil jeg tro tr er rett rundt hjørnet. Avvent et par dager og se om den kommer, hvis ikke ville jeg tatt en ny test :)

Da gikk tempen litt opp idag, og EL-test negativ igjen idag! Så spent på om krysset kommer på igår eller idag! Time will show[emoji5]

84b0894cde4d6bfd2177d08d33dfb132.png

Da gikk tempen litt opp idag, og EL-test negativ igjen idag! Så spent på om krysset kommer på igår eller idag! Time will show[emoji5]

84b0894cde4d6bfd2177d08d33dfb132.png

Jeg følger syklusen din med spenning [emoji173]️[emoji173]️

c72c5d8b1b82ef3011d7e7c32614c643.png

Jeg tror virkelig jeg skal bytte til vaginaltemping neste pp.
Jeg synes at tempen min hopper unødvendig mye [emoji58]

128abf86e9887284921e48773136d512.png

Hvis tempen min begynner å stige om et par dager og følger sist pp, men monitor fortsetter å vise lav.
Hva er egentlig rett? Jeg er forvirret [emoji19]

Kult [emoji4] Håper det fortsetter å holde seg høyt [emoji4] hadde vært artig [emoji7] vi hadde egentlig ikke planer om å starte prøvingen før neste pp, siden jeg går på cerazette. Men har vært sjuk i jula med masse diaré og slikt, pluss at jeg tror jeg glemte pillene et par dager oppi alt kaoset [emoji28] og regnet meg frem til at det måtte være rundt det tidspunktet som ff mener jeg hadde eggløsning. Jeg har hatt eggløsning hele tiden på spiralen som jeg tok ut i slutten av november og har hatt det også nå på pilla (ihvertfall eggløsningssmerter og masse el slim). Så nå har vi blitt enige om at jeg bare dropper pillene, så skjer det så er der bare hyggelig [emoji7] vi vil jo begge ha en til, og tenkte at vi skulle få det til før minsten blir 2,5 år (fyller 2 år i morgen [emoji7]) så vi tar det hele helt med ro faktisk:) hadde en kjemisk forrige periode, masse svake streker og blødning midt under lutealfasen, og bare 3 dager med mensen pga tynn slimhinne (bekreftet hos gynekologen.) Men jeg er en sånn som slipper 2 egg av gangen da (aner ikke hvorfor, men det er jo kjekt sikkert[emoji28]). Men uansett da, så ville det vært en hyggelig overraskelse [emoji7] og vi har god tid, så blir ikke skuffa, kan jo egentlig ikke forvente noe [emoji1]

Back
Topp