Vi som temper

Vis vedlegget 239751 Er det mulig at EL var 18. eller 19.12 istedenfor 15.12? Temputviklingen var litt dårlig de første dagene. Vet også at jeg hadde litt EL-slim noen andre dager enn jeg førte opp, men husker ikke når. (Førte det ikke opp fordi det var litt sporadisk og ikke hele dagen.)

Har over flere dager "sett noe" eller fått knapt synlig strek på tester, og da tenker jeg at det enten må være kjemisk graviditet eller at jeg har trodd at EL har vært tidligere enn den var.

Legger inn chartet mitt, men er bortreist og får av en eller annen grunn ikke tilgang til det fra mobilen, så de siste dagenes temp mangler, men de har ligget på mellom 36,91 og 37.0. Har ikke sett tegn til spotting/blod.

Med den opk-en vil jeg tro ff har satt riktig el..

7C9B2ECB-929B-4C52-A5CE-4B47CBA5E2E2.jpeg

Da er det barre og håpe at torsdags aksjer holder. Har liten tro denne mnd.

Da sank tempen, tanta kom og jeg er i ny pp [emoji22]

d4d105534da81e1e38eac512953aeced.jpg

Jaja, da blir det nå hverfall et glass vin ikveld.

Jeg klarte for en gang skyld å tempe til riktig tid:)
Håper det er en festedipp...IKM er først 9/1..:rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20171231-103515.png
    Screenshot_20171231-103515.png
    386,4 KB · Visninger: 99
Nei, så kjedelig!!
Men bedre enn at den kom i morgen, så får du nyte av kvelden i dag i hvert fall.:)

Ja, kjenner skuffelsen sitter litt i. Tror liksom hver gang at jeg er gravid, og så kommer TR på dagen som en skikkelig kalddusj.
Ja, greit at det ikke er noen tvil i dag :-) Ganske artig å følge med på tempingen. Hadde ikke trengt å kaste bort noen g-tester egentlig :-)

Ja, kjenner skuffelsen sitter litt i. Tror liksom hver gang at jeg er gravid, og så kommer TR på dagen som en skikkelig kalddusj.
Ja, greit at det ikke er noen tvil i dag :) Ganske artig å følge med på tempingen. Hadde ikke trengt å kaste bort noen g-tester egentlig :)

Uff ja, jeg vet hvordan det er med forhåpninger og sp ramler man rett ned i skuffelsen.
Jeg skal prøve å ikke teste før Ikm, tempingen er perfekt for som du sier så trenger man egentlig ikke å teste, den viser veldig klart hvilken vei det går.:)

1a4d81783e0c0a5cb79bc5fd2315d9e6.png

Pga mye forstyrrelser i natt, valgte jeg å ikke ta med tempen.
Den viste 36,36 så jeg vet at den er helt feil.
Men, jeg begynner å kjenne at kroppen har begynt å jobbe med EL!
Håper dette er mnd så jeg slipper utredning neste mnd [emoji256][emoji256]

Her sank tempen igjen i dag, så trolig bare tull i går. Kan se ut som kroppen forbereder el :rolleyes:

Må flire litt hvis el er i dag, og det blir baby ut av dette egget. Du vet vel hva de sier om de som er født i september? De vet hvordan foreldrene feiret det nye året :p
Screenshot_20171231-122548.jpg

Back
Topp