Andy1892
Forelsket i forumet
Huff, føler med degNå er jeg lei av å vente på el [emoji26]![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, føler med degNå er jeg lei av å vente på el [emoji26]![]()
Jeg vet ikke hvorfor annet enn at det muligens har noe med forholdet mellom østrogen og progesteron, men spennende at det er første gang uten dip - håper det betyr spireStigende temp idag, men sov bare 4 timer i natt, og drakk bittelitt i går, så er kanskje ikke helt reell?
Mangler tempdippen jeg alltid får 6 dpo da, vet ikke hvor den har blitt av.. Noen som vet hvorfor man får den?
Vis vedlegget 239664
Når skal du teste?Har hatt lange de to siste pp, hadde noen normale før det. Forstår meg ikke på denne kroppen.Huff, føler med degHar du normalt lange sykluser?
Ja det er vel mest trolig noe såntJeg vet ikke hvorfor annet enn at det muligens har noe med forholdet mellom østrogen og progesteron, men spennende at det er første gang uten dip - håper det betyr spireNår skal du teste?
Vis vedlegget 239674
Vart aksjer i gå kl 23 men problemet er gubben ligger strak ut med feber. Så det blir ikkje meier aksjer her. Må ha positiv el test i dag eller er alt håp ute.
Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilke termometer bruker dere?
Hvor måler dere (øre, munn, under armen, i skjeden)?
Hvilken app bruker du?
Fra før bruker jeg WomanLog pro[emoji56]
Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilken app bruker du?
Aksjene lever i flere dager.. når jeg ble gravid denne gangen hadde vi sex en torsdag og jeg tror EL var lørdag eller søndagSer ut som løpet er kjørt. Ikkje El idag.
Aksjene lever i flere dager.. når jeg ble gravid denne gangen hadde vi sex en torsdag og jeg tror EL var lørdag eller søndag
Jaa endelig mensen! Når man veit man ikke er gravid er det bedre at mensen kommer!! Endelig kan jeg starte ny PP, med nye muligheterhåper denne bli mer stabil og vanlig. Vis vedlegget 239707
Her er vi nærmar 50 år så da tror ikkje aksjane til gubben er så pigge.
Si ikke det. Synes jeg stadig leser om menn nærmere 100 (rockestjerner) som skal bli pappa igjen.
Håper du har rett. Blir hysterisk når jeg ikkje får aksjer Anna kvar dag.
Jaa endelig mensen! Når man veit man ikke er gravid er det bedre at mensen kommer!! Endelig kan jeg starte ny PP, med nye muligheterhåper denne bli mer stabil og vanlig. Vis vedlegget 239707
Hei hei damer[emoji56]
Hvilken app bruker du?