Vi som temper

Nå er jeg lei av å vente på el [emoji26]
1f96f50c4820f9d7e122b21347c2e15b.jpg
Huff, føler med deg :( Har du normalt lange sykluser?

Stigende temp idag, men sov bare 4 timer i natt, og drakk bittelitt i går, så er kanskje ikke helt reell?
Mangler tempdippen jeg alltid får 6 dpo da, vet ikke hvor den har blitt av.. Noen som vet hvorfor man får den?
Vis vedlegget 239664
Jeg vet ikke hvorfor annet enn at det muligens har noe med forholdet mellom østrogen og progesteron, men spennende at det er første gang uten dip - håper det betyr spire :happy: Når skal du teste?

3300EA61-DC17-4074-807E-045094F28180.jpeg

Vart aksjer i gå kl 23 men problemet er gubben ligger strak ut med feber. Så det blir ikkje meier aksjer her. Må ha positiv el test i dag eller er alt håp ute.

Jeg vet ikke hvorfor annet enn at det muligens har noe med forholdet mellom østrogen og progesteron, men spennende at det er første gang uten dip - håper det betyr spire :happy: Når skal du teste?
Ja det er vel mest trolig noe sånt :) Ja veldig, mye som er annerledes denne runden, så er vanskelig å ikke få forhåpninger, selvom jeg vet sjansen er liten :p Skal prøve å holde meg til mandag, da er jeg 10 dpo, så får vi se da om jeg klarer det :rolleyes:

Mye rot denne pp. Men vet ikke om det er kroppen som tuller, eller om det er for lite søvn før måling. Døgnrytmen er jo definitivt ikke som vanlig. Vanligvis ville jeg vært 3 dager inn i dpo-land nå. Med mye brattere temperaturstigning. Aner ikke hvor jeg er nå. EL-slim og stikninger i siden tyder på jeg ligger an omtrent som vanlig. Men tempen følger ikke sin vanlige kurve.

Vedlegg

• 51A90353-BEC2-49D6-BFBD-0D052E58255D.jpeg
    51A90353-BEC2-49D6-BFBD-0D052E58255D.jpeg
    722 KB · Visninger: 93
d753b6d7e0d4fe85d4c9cad04ef2099b.png

Nå blir det spennende dager!
43b1c6cab06976547d19b2cf55f608e2.png

Likt med den jeg ble gravid på (men mistet)

Og fikk denne i dag:
5cc2c61c8a20061031b5f04d16781876.heic

76fe8790922a5779cd245df474549d61.heic

Vil tro jeg får temphopp på søndag [emoji173]️

Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilke termometer bruker dere?
Hvor måler dere (øre, munn, under armen, i skjeden)?
Hvilken app bruker du?
Fra før bruker jeg WomanLog pro[emoji56]

Jeg bruker Natural Cycles og termometeret som er inkludert i årsabonnementet der. Måler i munnen. Det gir nok litt mer ujevn kurve, men det er fortsatt veldig tydelig når EL har vært :-) Koster 699,- for er år inkl termometer. Hvis du er interessert kan jeg ‘referere’ deg og du får 10% rabatt?

Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilken app bruker du?

Jeg kjøpte termometer på fertil.no. Kostet ca 100 kr med frakt og kom på to dager. Bruker gratisversjon av fertility friend - første pp med temping. Bruker el- tester også, det har jeg gjort lenge, men brukte 8 mnd på å bli gravid sist så det blir spennende å se om dette gjør forskjell.

Ser ut som løpet er kjørt. Ikkje El idag.
Aksjene lever i flere dager.. når jeg ble gravid denne gangen hadde vi sex en torsdag og jeg tror EL var lørdag eller søndag

Jaa endelig mensen! Når man veit man ikke er gravid er det bedre at mensen kommer!! Endelig kan jeg starte ny PP, med nye muligheter :joyful: håper denne bli mer stabil og vanlig.
IMG_20171229_192957.png

Her er vi nærmar 50 år så da tror ikkje aksjane til gubben er så pigge.

Si ikke det. Synes jeg stadig leser om menn nærmere 100 (rockestjerner) som skal bli pappa igjen.

Hei hei damer[emoji56]
Hvilken app bruker du?

Kjøpt termometer på nett (tror det var babyplan). Viktig at det har to desimaler, og lurt med minnefunksjon så man ikke må stå opp for å lese av temp i helgen.

Temper vaginalt, til ca samme tid hver morgen før jeg står opp.

Bruker fertility friend - den er nok vanligst blant temperne her inne (de gule grafene). Har selv gratisversjon.

Logger utflod i tillegg til temp, og bruker el-tester for å gi bedre peil på når el er.

Back
Topp