Gratulerer så masse! For en fantastisk overraskelse for han!Takk, er helt rart å være der igjen [emoji7][emoji177] var skjelven når jeg overraska sambo med det, da jeg faktisk sa til han i går at det ikke var noen spire denne mnd [emoji28]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse! For en fantastisk overraskelse for han!Takk, er helt rart å være der igjen [emoji7][emoji177] var skjelven når jeg overraska sambo med det, da jeg faktisk sa til han i går at det ikke var noen spire denne mnd [emoji28]

Huff ja, det er nesten umenneskelig vondt.. og så mange vi er som går gjennom det sammejeg kjenner at humøret svinger veldig med syklusen, laaangt nede rundt tr og ganske høyt oppe ved el og i dpo
blir gal!
Men er det noen sjanse for klaff hvis el var cd27 da? For da er du evt 7dpo i dag?![]()
Noen av dere tempere som har prøvd «OvuSense»? Jeg har gått til innkjøp av en slik nå og tenkte å melde meg inn i tempeklubben her. Har ikke klart det tidligere, da man må tempe på samme tidspunkt hver dag. OvuSense har en skjeden hele natten, og den temper selv for deg uten at du trenger å våkne tidlig feks i helgene for å tempe. Gleder meg! [emoji5] På tide med en spire nå etter 2 års prøving!
31.12- nyttårsaften! Har fem tidligtester liggende i vesken, så det skal holde hardt å ikke bruke noen av dem før!![]()

Ja, bare litt redd for å få blenda hvite tester (selv om jeg vet håpet ikke er ute så tidlig). Samtidig skal det holde hardt å vente helt til søndag. Det kan jeg vel si at ikke kommer til å skjeDa er det bare å begynne å teste da!![]()
Er bare en gang som trengs! Krysser fingrene for deg jegHadde bare en gang 3 dager før det da, så tviler sterkt :/

Hvor kjøper du denne? Og er det dyrt? Hørtes deilig ut å slippe å våkne for å tempe?
Tempen har vært loggført på annet tidspunkt? Registrert sykdom, lite søvn?Vet noen hvorfor de siste prikkene ikke er hele?![]()
Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilke termometer bruker dere?
Hvor måler dere (øre, munn, under armen, i skjeden)?
Hvilken app bruker du?
Fra før bruker jeg WomanLog pro[emoji56]
Tempen har vært loggført på annet tidspunkt? Registrert sykdom, lite søvn?
Min går rett i kjelleren under tr. Sikker på at du ikke er gravid og det bare var en hormonell blødning?Pleier tempen å gå opp under menstrasjon? Hadde en liten menstrasjons blødning i går, ingen blødning idag og tempen hadde steget ifra 36,39- 36,69... har vanligvis kjempe lite blødning med menstrasjon
Min går rett i kjelleren under tr. Sikker på at du ikke er gravid og det bare var en hormonell blødning?
Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilke termometer bruker dere?
Hvor måler dere (øre, munn, under armen, i skjeden)?
Hvilken app bruker du?
Fra før bruker jeg WomanLog pro[emoji56]