Vi som temper

Takk, er helt rart å være der igjen [emoji7][emoji177] var skjelven når jeg overraska sambo med det, da jeg faktisk sa til han i går at det ikke var noen spire denne mnd [emoji28]
Gratulerer så masse! For en fantastisk overraskelse for han! :smiley-bounce016

Huff ja, det er nesten umenneskelig vondt.. og så mange vi er som går gjennom det samme:( jeg kjenner at humøret svinger veldig med syklusen, laaangt nede rundt tr og ganske høyt oppe ved el og i dpo:oops: blir gal!
Men er det noen sjanse for klaff hvis el var cd27 da? For da er du evt 7dpo i dag?:rolleyes:

Hadde bare en gang 3 dager før det da, så tviler sterkt :/

Noen av dere tempere som har prøvd «OvuSense»? Jeg har gått til innkjøp av en slik nå og tenkte å melde meg inn i tempeklubben her. Har ikke klart det tidligere, da man må tempe på samme tidspunkt hver dag. OvuSense har en skjeden hele natten, og den temper selv for deg uten at du trenger å våkne tidlig feks i helgene for å tempe. Gleder meg! [emoji5] På tide med en spire nå etter 2 års prøving!

Hvor kjøper du denne? Og er det dyrt? Hørtes deilig ut å slippe å våkne for å tempe?

Da er det bare å begynne å teste da!:happy:
Ja, bare litt redd for å få blenda hvite tester (selv om jeg vet håpet ikke er ute så tidlig). Samtidig skal det holde hardt å vente helt til søndag. Det kan jeg vel si at ikke kommer til å skje ;)

Hvor kjøper du denne? Og er det dyrt? Hørtes deilig ut å slippe å våkne for å tempe?

Selges på www.ovusense.com. Er dyr ja dessverre. Ca 1300 NOK + 250 NOK i månedsabonnement. I tillegg kommer mest sannsynlig toll + moms på toppen av de 1300 NOK. Jeg begynner å bli så desperat at jeg sikkert kunne kjøpt den også om den kostet 5000 NOK [emoji85]

45210a060aee609e3c426d6e2184ffdd.png

Gleder meg til jeg er ferdig med å blø!
Monitoren ønsker at jeg skal begynne å teste i morgen. Er ikke ferdig med TR før søndag el mandag, men men.. [emoji39][emoji39][emoji39][emoji39]

Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilke termometer bruker dere?
Hvor måler dere (øre, munn, under armen, i skjeden)?
Hvilken app bruker du?
Fra før bruker jeg WomanLog pro[emoji56]

Hei hei damer[emoji56]
Jeg har veldig lyst til å begynne å tempe, og har derfor mange spørsmål[emoji56]
Hvilken app bruker du?

Jeg bruker et basaltermometer (komplettapotek), og temper i munnen. Bruker fertility friend appen. Har bare tempet denne pp, men syns det er veldig spennende å følge med på :)

Arg, alarmen ville ikke gå av idag, så ble temping 2 timer for sent :facepalm: Vi tro reell temp er et sted mellom de to siste.

7980B3B1-F9AE-409A-9494-D28514493B3B.jpeg

Pleier tempen å gå opp under menstrasjon? Hadde en liten menstrasjons blødning i går, ingen blødning idag og tempen hadde steget ifra 36,39- 36,69... har vanligvis kjempe lite blødning med menstrasjon

Pleier tempen å gå opp under menstrasjon? Hadde en liten menstrasjons blødning i går, ingen blødning idag og tempen hadde steget ifra 36,39- 36,69... har vanligvis kjempe lite blødning med menstrasjon
Min går rett i kjelleren under tr. Sikker på at du ikke er gravid og det bare var en hormonell blødning?

Min går rett i kjelleren under tr. Sikker på at du ikke er gravid og det bare var en hormonell blødning?

Tviler på det passet veldig godt med tiden den kom på menstrasjon, får se hvordan de neste dagene blir, med blødning og temp... men aldri hatt blødning i svangerskap før... pluss jeg aldri fikk påvist eggløsning med temping denne mnd

Hei hei damer[emoji56]
Hvilken app bruker du?

Hei :) dette er første periode jeg prøver temping :) men jeg temper i vaginaen da jeg har lest at det gir mer riktig temp.. bestilte min måler på nettet, men du kan se på apoteket etter en med to desimaler :) Lykketil! :D

Stigende temp idag, men sov bare 4 timer i natt, og drakk bittelitt i går, så er kanskje ikke helt reell?
Mangler tempdippen jeg alltid får 6 dpo da, vet ikke hvor den har blitt av.. Noen som vet hvorfor man får den?
A969EA0F-34A4-4A37-9FEE-B9A0F9915126.jpeg

Back
Topp