Vi som temper

65799beeb35927bae7cab3bd6b28d294.jpg

Dagens kurve. 9 dpo og testetrangen er så stor! Vil vente til ikm med å teste, men det er jammen vanskelig!

Det skjønner jeg:joyful:
Når er IKM?

Takk, er helt rart å være der igjen [emoji7][emoji177] var skjelven når jeg overraska sambo med det, da jeg faktisk sa til han i går at det ikke var noen spire denne mnd [emoji28]
Hehe det er jo en fantastisk overraskelse[emoji7]

Jaaaa [emoji7] fikk lille kommende storebror (18 mnd) til å gi pappan testen, så hadde jeg skrevet "eg skal bli storebror!" På bodyen hans [emoji5][emoji177]

Kjapt spm før jeg stikker. Lengden på graviditet, når jeg skal plotte inn i preglife, er det 40+2 som er normalt?

Da er jeg i gang med tempingen igjen! Pp 14:rolleyes: Måtte ha en pause fra forumet og temping forrige pp pga psyken, men ble så stresset av å ikke vite sikkert når el hadde vært - (plutselig kom tr :eek:), så nå har jeg kjøpt fullversjonen og har planer om å ha stålkontroll :happy:
Screenshot_20171228-114415.jpg

Blir ikke klok av denne PP :( tror kroppen er helt på tuppa etter MA og medisinsk abort. Får ikke mensen, og tempen er helt på tur. Vil bare ha mensen for å starte ny PP    :arghh::arghh:
Dette er ikke gøy.. Tatt flere gravid tester så veit jeg ikke er det heller. Egget har vel ikke klart å slippe sikkert... Vis vedlegget 239556
Kan du ha hatt el på cd27? Jeg har også hatt to rare sykluser nå etter ma, usikker på om jeg hadde el i det hele tatt nå sist. Kjedelig å gå og vente sånn :(

Sånn var min ff temp etter MA, ikke helt lik men fikk ikke krysset. Tok El test som så positiv ut og fikk en rett loddrett strek, menn ff fant ikke El via temp. Var litt surr de to første syklusene med temp. Fikk mensen så tror jeg hadde El de to gangene også.
Ville prøvd El tester og tempet :)

Takk for oppmuntringen da er ikke bare jeg som har bommet helt på tempingen... ja skal prøve el tester neste pp;)

069fa134566717c585a4c6ea2bb000de.png

Starter veldig likt som sist pp.
Spennende!

Takk for oppmuntringen da er ikke bare jeg som har bommet helt på tempingen... ja skal prøve el tester neste pp;)
Ja gjør det:) blir enklere å forstå seg på temping etterhvert, jeg bruker begge deler. Denne syklusen har temp og El tester vært enig og jeg stoler nå på at El har vært. Lykke til videre:)

Kan du ha hatt el på cd27? Jeg har også hatt to rare sykluser nå etter ma, usikker på om jeg hadde el i det hele tatt nå sist. Kjedelig å gå og vente sånn :(

Tenkt det jeg og :/ trist nok med MA, og så måtte ha ustabile sykluser etterpå når man bare vil bli gravid :(

Tenkt det jeg og :/ trist nok med MA, og så måtte ha ustabile sykluser etterpå når man bare vil bli gravid :(
Huff ja, det er nesten umenneskelig vondt.. og så mange vi er som går gjennom det samme:( jeg kjenner at humøret svinger veldig med syklusen, laaangt nede rundt tr og ganske høyt oppe ved el og i dpo:oops: blir gal!
Men er det noen sjanse for klaff hvis el var cd27 da? For da er du evt 7dpo i dag?:rolleyes:

Dere som temper tester dere mye etter graviditet eller er det ikke nødvendig pga tempingen og tempen holder seg høy?

Dere som temper tester dere mye etter graviditet eller er det ikke nødvendig pga tempingen og tempen holder seg høy?

Jeg kan lese av kurva og sjå om det går el ikkje. Dei 3 svangerskapa som jeg har hatt vedr temping. Har tempen vert 36.90 og opp. Blir det ikkje det ser jeg på G tester og at testane går feil veg.

Noen av dere tempere som har prøvd «OvuSense»? Jeg har gått til innkjøp av en slik nå og tenkte å melde meg inn i tempeklubben her. Har ikke klart det tidligere, da man må tempe på samme tidspunkt hver dag. OvuSense har en skjeden hele natten, og den temper selv for deg uten at du trenger å våkne tidlig feks i helgene for å tempe. Gleder meg! [emoji5] På tide med en spire nå etter 2 års prøving!

Back
Topp