LIMO80
Glad i forumet
Får tro kroppen er på sporet igjen denne PP daDa var man i gang igjen [emoji106] så håper man på syklus med EL denne gangen! Ikke hadd EL siden september nå...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får tro kroppen er på sporet igjen denne PP daDa var man i gang igjen [emoji106] så håper man på syklus med EL denne gangen! Ikke hadd EL siden september nå...

Er det noen som har skiftet batteri i termometeret "babyplan" fra billigetester? Mitt sier ifra at det har lite batteri, så jeg lurer på om jeg skal bestille nytt termometer eller prøve å få tak i batteri...
Kan målingene bli misvisende med dårlig batteri?
![]()
![]()
Yay! Endelig positiv LH- test og EL er funnet i appen [emoji847]
Hvordan app er dette?![]()
Natural cycle [emoji846]
Har brukt den som prevensjon helt til jeg Switcha over til "planlegg graviditet" og den sporer opp fertile dager [emoji5]
Ble gravid på første pp forrige gang med denne appen, anbefaler på det sterkeste [emoji847]
Jeg har fortsatt, klarer ikke slutte [emoji85]. Livredd for at det skal gå galt igjen. 6+3 i dag. Foreløpig holder tempen seg høy... får se hvor lenge det varer [emoji13]
Hmm, ikke hørt om en gang! Den må jeg nesten sjekke ut jaså veldig bra ut!!
Etter hva jeg har lest meg frem til er det kun basaltemp om morgenen som interessant.Jeg lurer på om kveldstemperaturen har bittelitt å si eller er det bare morgentemperaturen som er interessant?
Ifølge EL-test skulle jeg ha EL igår eller idag. Idag var morgentempen økt bittelitt i forhold til alle foregående dager, men kveldstempen var økt med hele 0,40-0,50 grader både igår og idag, fra ca 36,60 til 37,00-37,08. Kveldstempen er min normale "ettereggløsningstemperatur", og det var forsåvidt morgentempen på 36,68 også, men "føreggløsningstempen" har vært så veldig høy denne syklusen at det knapt er noe skille mellom morgentemperaturene. Skal jeg tro at jeg har hatt eggløsning nå og stoppe med sengeaktiviteten eller er det bare å fortsette enda en stund? Fertilityfriend har ikke satt noe kryss enda, men den krever jo høyere temperaturer i tre dager, og det har jeg ikke hatt.
Jeg lurer på om kveldstemperaturen har bittelitt å si eller er det bare morgentemperaturen som er interessant?
Ifølge EL-test skulle jeg ha EL igår eller idag. Idag var morgentempen økt bittelitt i forhold til alle foregående dager, men kveldstempen var økt med hele 0,40-0,50 grader både igår og idag, fra ca 36,60 til 37,00-37,08. Kveldstempen er min normale "ettereggløsningstemperatur", og det var forsåvidt morgentempen på 36,68 også, men "føreggløsningstempen" har vært så veldig høy denne syklusen at det knapt er noe skille mellom morgentemperaturene. Skal jeg tro at jeg har hatt eggløsning nå og stoppe med sengeaktiviteten eller er det bare å fortsette enda en stund? Fertilityfriend har ikke satt noe kryss enda, men den krever jo høyere temperaturer i tre dager, og det har jeg ikke hatt.
Dere tempdamer, vil/har dere fortsette å tempe når dere gravid? Kan man på den måten ha kontroll på at man fortsatt er gravid, det at tempen holder seg høy?
Trenger innspill! Havna på julebord lørdag kveld/natt! Setter jeg «drinking» på lørdag eller søndag? Ser jo for meg at det påvirker temp tidlig lørdag morgen [emoji848][emoji848][emoji848]
Tror kanskje jeg hadde lagt inn på søndagen, når slutta du å drikke?Trenger innspill! Havna på julebord lørdag kveld/natt! Setter jeg «drinking» på lørdag eller søndag? Ser jo for meg at det påvirker temp tidlig lørdag morgen [emoji848][emoji848][emoji848]
Trenger innspill! Havna på julebord lørdag kveld/natt! Setter jeg «drinking» på lørdag eller søndag? Ser jo for meg at det påvirker temp tidlig lørdag morgen [emoji848][emoji848][emoji848]
Du kan stille det tilbake i neste pp. FF ønsker seg veldig at du registrerer utflod i tillegg til temp. El-tester er ikke nødvendig. Trenger ikke registrere utflod daglig, men rundt el er en fordel hvis du vil ha fast kryss i stedet for stiplet.
Vil tro det påvirker tempen søndag morgen og at du setter det inn på søndag? Gårdagens / lørdagens temp (om du tar på morgenen) påvirkes nok ikke av hva du gjorde i går / lørdag kveld.
Tror kanskje jeg hadde lagt inn på søndagen, når slutta du å drikke?
Lørdagstempen har du jo så den er vel upåvirket av alkohol lørdagskveld.
I utgangspunktet skal en vel registrere data på den dagen man feks. drakk
Jeg legger det inn dagen det skjer. Ff skal vel tolke sånt selv, tenker jeg. Vi legger jo andre symptomer/data inn dagen de oppstår. Det eneste jeg vet ff sier man bør registrere på dagen etter er samleie etter midnatt.