Vi som temper

83 poeng????? Det er jo steike mye!! Jeg fikk usle 3 poeng den runden jeg ble gravid. Har tydelig ikke kontroll på mine egne symptomer
De poengene er upålitelige, 90 poeng i dag og ny blank test.

FF vil ha det til at jeg er 3dpo nå, men jeg klarer liksom ikke helt å være enig. Syntes dere ikke at tempen har steget for lite den første og andre dagen? Og er det ikke veldig tidlig med el på cd10?

Vedlegg

• Screenshot_20171216-081118.png
    Screenshot_20171216-081118.png
    421,1 KB · Visninger: 95
Hurra, da flyttet faktisk FF el til en av dagene jeg også har mye mer tro på ut fra EL-tester [emoji4] og jeg fikk fast linje istedet for stiplet [emoji1]

Hvis det funker å endre hovedinnlegget nå så kan jeg settes opp med:

Ella30 - pp4 - EL 13.12 - IKM 26.12

[emoji4]
35d195cd03fa2b3a416b84e9b082b706.jpg
Dette ble feil sted for å be om oppdarering ser jeg [emoji28]

Dere tempdamer, vil/har dere fortsette å tempe når dere gravid? Kan man på den måten ha kontroll på at man fortsatt er gravid, det at tempen holder seg høy?

Nok et tempdrop idag[emoji848][emoji848] blir jo rene fjellkjeden dette[emoji51][emoji51]

f62af022edc6dbed53663d6e00409391.png

Jeg fikk et skikkelig dropp i dag :( ser ut som denne pp går likt som sist pp.
Fader altså :( ikke kult :(
Skal prøve babyklister neste pp...

10FFC4F8-EEBB-49D4-9F5E-27B0ED2419EC.png

Jeg fikk et skikkelig dropp i dag :( ser ut som denne pp går likt som sist pp.
Fader altså :( ikke kult :(
Skal prøve babyklister neste pp...

Vis vedlegget 238899

Jeg også[emoji57][emoji57][emoji57] fikk større dropp enn ditt da, så du kan jo gå opp igjen[emoji173]️[emoji173]️

Blir spennende å se i morgen tidlig :)

Dere tempdamer, vil/har dere fortsette å tempe når dere gravid? Kan man på den måten ha kontroll på at man fortsatt er gravid, det at tempen holder seg høy?

Jeg har fortsatt, klarer ikke slutte [emoji85]. Livredd for at det skal gå galt igjen. 6+3 i dag. Foreløpig holder tempen seg høy... får se hvor lenge det varer [emoji13]

Kanskje du lager tvillinger? To festedipper? [emoji1303]

Haha, det ville i såfall vært en sensasjon om vi hadde fått til det[emoji23][emoji23][emoji23] nei, tror nok heller at det ikke går dette! Får være litt realistisk oppi det hele[emoji23][emoji23]

FF vil ha det til at jeg er 3dpo nå, men jeg klarer liksom ikke helt å være enig. Syntes dere ikke at tempen har steget for lite den første og andre dagen? Og er det ikke veldig tidlig med el på cd10?
Hmm min vil ha det til at jeg hadde El på cd8, vil tro det stemmer fordi El test var positiv også den dagen. Håper det ikke er negativt med tidlig El. Pleier du å ha kort syklus?

81C6BD4F-B5EC-4BE2-9BAC-E92DAF44A912.png
Der kom krysset, tempet til feil tid i dag men hadde jo positiv El test CD 7 og CD 8. Blir en kort cyklus, men håper det ikke spiller så stor rolle

0
Hmm min vil ha det til at jeg hadde El på cd8, vil tro det stemmer fordi El test var positiv også den dagen. Håper det ikke er negativt med tidlig El. Pleier du å ha kort syklus?

De siste 5 mnd har jeg hatt syklus på 23 dager. Pleier å ha el på cd11 eller 12. Har fruktbar stretchy utflod i dag, så tror noe ikke stemmer helt. Har lest at egget ikke rekker å modnes helt hvis man har tidlig el. Så er vel ikke megapositivt. Alt over 10 dager er visst bedre :happy:

0

De siste 5 mnd har jeg hatt syklus på 23 dager. Pleier å ha el på cd11 eller 12. Har fruktbar stretchy utflod i dag, så tror noe ikke stemmer helt. Har lest at egget ikke rekker å modnes helt hvis man har tidlig el. Så er vel ikke megapositivt. Alt over 10 dager er visst bedre :happy:
Men uansett bedre med kort folikkelfase enn kort lutealfase, har jeg skjønt. Står egentlig ganske lite om kort folikkelfase, men fler som blir gravide med korte sykluser. Jeg fikk positive El tester også CD 7 og 8, både digital og strimmel her stemmer nok ff.
Kan jo hende ff velger å flytte krysset hos deg:)

Se der ja, ser litt ut som min chart mtp stigning. Men du vet sikket at du hadde el en av dagene med bare litt tempøkning?
Ja El tester som blei positive, og negative igjenn. Er ganske fersk fortsatt når det kommer til temping, så skjønner ikke alt ennå.

Da var man i gang igjen [emoji106] så håper man på syklus med EL denne gangen! Ikke hadd EL siden september nå...
83889edd879e86194140e51f447df71e.png

Back
Topp