lusemus 71
Forumet er livet
Veldig dårlig gjort av testene[emoji173]
No dritt ja. Får barre vente på heksa som er venta man el tirsdag.
Testen din er den blitt sterkere ? Håper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig dårlig gjort av testene[emoji173]
Eneste som har blitt sterkere her er kvalmen, begynner virkelig å tro det er virus.[emoji40]No dritt ja. Får barre vente på heksa som er venta man el tirsdag.
Testen din er den blitt sterkere ? Håper det
Fin fin utvikling[emoji7]
Har vanskelig for å ha tro og håp på at dette er vår pp.
Temp litt ned, negative tester(bare klassisk usynlig skygge). Er bare ca 10dpo etter eltest. Så om negativ test i morgen blir denne pp avskrevet.
Vis vedlegget 238817
Men ff har troen[emoji23]
Vis vedlegget 238818
Jeg sov litt urolig i natt og det er ganske varmt her inne, men det kan ikke ha så mye å si?
Milde måne. Hodet mitt finner på unnskyldninger på hvorfor tempen er så høy.
Så jeg unngår å bli skuffet [emoji173]️
![]()
Tok ny test nå, på rest av morgen urin og svak strek synlig med en gang. Kan det være....Jeg håper den går opp igjen i morgen og at testen viser svakt positivt [emoji173]️[emoji173]️
Tok ny test nå, på rest av morgen urin og svak strek synlig med en gang. Kan det være....
Hjelpes, ble redd med en gang. Lege mandag om tr ikke kommer[emoji85]
Tok ny test nå, på rest av morgen urin og svak strek synlig med en gang. Kan det være....
Hjelpes, ble redd med en gang. Lege mandag om tr ikke kommer[emoji85]
Det kan jo bare være skyggestrek, men den kom med en gang. Men avventer, dette er litt limboland. Kaller den ikke positiv, mere negativ. Så om den blir sterkere, da er det noe som produserer noe.Oooooh!! Bilde bilde!
Det kan jo bare være skyggestrek, men den kom med en gang. Men avventer, dette er litt limboland. Kaller den ikke positiv, mere negativ. Så om den blir sterkere, da er det noe som produserer noe.
Etter 4min
Vis vedlegget 238821
Etter 1min
Vis vedlegget 238823
Vanskelig å få på bilde[emoji13]
Jeg er på første syklus med temping, på cd 13. Temperatur har vært ganske stabil frem til nå, men i natt sov jeg veldig dårlig, føles som jeg brygger på noe, og så våknet toåringen kl halv fem- jeg temper vanligvis halv syv- syv, så ble litt tidligere enn vanlig. Tempen gjorde self et hopp. Jeg bør vel bare discarde dagens måling? Vil det ødelegge mye? Typisk med rot og sykdom nå når el kanskje nærmer seg!
Bruker FF ja. Syns det er overraskende spennende å følge med påJeg sover ofte dårlig, og har tempet i mange sykluser. Min erfaring er at tempetidspunktet og hvorvidt man har sovet i tre timer før tempingen, ikke er avgjørende for det store bildet. Du kan få en avvikende enkeltmåling, men for min del har jeg aldri opplevd at fertilityfriend (hvis du bruker den) har misforstått tidspunktet for eggløsning. Det kan selvsagt være forskjellig fra person til person, men dette er i hvert fall min opplevelse. Hvis du derimot brygger på noe i den forstand at du nå har lett feber, bør du kanskje se bort fra målingen.
Har aldri hørt om måling om kvelden - har det gitt konsistente temperaturer i forhold til morgenen etter?
Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, dessverre, men morgentempen min faller ihvertfall til et ekstra lavt nivå litt før el.
Bruker FF ja. Syns det er overraskende spennende å følge med påJeg får vel bare fortsette å måle temp. Håper på El snart. Tar eltester for første gang denne syklusen også og de er klart negative enn så lenge. Takk for svar
![]()
Takk for det. Har ikke gått i gang med sjekking av El-slim, syns det er litt vanskelig å se forskjell på det som foregår der nede.Enig i at det er veldig spennende å følge med på syklusen.Hvis man kombinerer temping, el-tester og sjekking etter eggløsningsslim får man veldig god kontroll på syklusen.
Lykke til!
Det kan jo bare være skyggestrek, men den kom med en gang. Men avventer, dette er litt limboland. Kaller den ikke positiv, mere negativ. Så om den blir sterkere, da er det noe som produserer noe.
Etter 4min
Vis vedlegget 238821
Etter 1min
Vis vedlegget 238823
Vanskelig å få på bilde[emoji13]
Haha, nei. Jeg måler mest for egen nysgjerrighets skyld da. Stoler ikke helt på resultatene, men gøy å sjekkeMorgentempen hadde økt bittelitt siden i går, så er nok ingen klar sammenheng der. Hadde håpet sååå på el i går, la inn aksjer på onsdag, og føler det er lenge med to dager mellom samleie og el. Får prøve ei lita runde i dag også kanskje
![]()
Jeg sov litt urolig i natt og det er ganske varmt her inne, men det kan ikke ha så mye å si?
Milde måne. Hodet mitt finner på unnskyldninger på hvorfor tempen er så høy.
Så jeg unngår å bli skuffet [emoji173]️
![]()