Floken
Forumet er livet
Takktenkte igrunn det!![]()
![]()
Tusen takk. Det samme til degHåper ikke detDu fortjener å få babyen din nå
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takktenkte igrunn det!![]()
![]()
Tusen takk. Det samme til degHåper ikke detDu fortjener å få babyen din nå
![]()

Jeg ville trodd at nr to skulle vært høyere enn den første.. ville brukt den siste egentlig, men rart at den er lavere. Hva passer inn i kurven din? Noter uansett begge m tid i kommentarene.
Tempdropp som forventet idag etter svakere strimmeltester etter positiv digital... Negativ digital idag. Så da er vel tr forhåpentligvis rett rundt hjørnet.
Vis vedlegget 238032
Vis vedlegget 238034
Kan det ha vert eggløsning ?
Jeg røyk på en vanlig test idag, men blenda.
Jeg bestilte fra billigtester i går, og de ble sendt sent på dagen så tror nok de er fremme først i morgen, forhåpentligvis
sist gang jeg var gravid testet jeg første gangen ca 15 dpo, dagen før Ikm, og det var knallstreker innen et minutt, så tar nok noen dager til før det slår ut...hvis det nå er noe på gang
![]()
Vis vedlegget 238037 Forventer egentlig tr i dag pleier å ha 26 dagers sykluser, er kunn litt spotting.... blæææ vil ha skikkelig tr nå så jeg kan begynne pp1. Er så redd for at alt er kluss fortsatt etter MA i oktober.
Nå håper jeg virkelig søvnrytmen min roer seg ned og jeg får mer jevn kurve. Den ble jo helt rar et par dager etter alkohol [emoji848]
Håper jeg får testene mine i posten i dag. Da kan jeg starte å teste eller EL i morgen tidlig [emoji2][emoji1376][emoji182]
![]()
Dagens chart! Håper dette er festedippen![]()
Var veldig kaldt på soverommet, så mulig derfor! Jeg hadde 36.10 igår (første temping idag med to desimaler)! Så litt opp om jeg bruker den første, og ganske nedgang om jeg tar den siste! Fikk høy på monitoren idag, så det går mot EL! Den er egentlig ikke venta før helga, men kan jo være den kommer før! Men rart om jeg går enda lavere enn 35.95 også.. men er i så fall tredje dag på rad med nedgang om jeg bruker den siste!
Edit: Slik blir den med første temp:
![]()
Og slik med andre:
![]()
Jeg kan vel nesten ikke komme mye lavere før den stiger igjen??
Blir spennende å se i morgen hvilken vei tempen går da. Det er egentlig ganske liten forskjell mellom de to målingene dine, så ff finner nok ut av det samme hvilken du bruker. Når du når isødet, er det ikke lenge igjen til el [emoji1303]
Veldig spent på morgendagens! Håper jeg sovet til vekkeklokka, jeg bruker å gjøre det[emoji5] EL er hvertfall ikke idag, det er hvertfall sikkert!
Spennende! Jeg har også testet tidligst 17 dpo de andre gangene jeg har vært gravid, og da har det liksom ikke vært noen tvil om to streker fra første sekund... veldig, veldig spennende å følge deg de neste dagene! [emoji12][emoji1303]

26-dagers syklus kan passe fint med el dagen etter pos el-test da! Hvis tr kommer, går du bare inn i innstillingene til ff og overstyrer at du vil den skal bruke el-test som hovedmål pp når el kommer. Så slipper du at den tror du har lutealfase på 6 dager. Da kommer det til å rable for den i neste runde

Orakel sa jeg jo, du har svar på alt![]()
Tyder vel på at jeg har hengt for mye her inne siste året [emoji85]
Gleder meg allerede til og tempe i morgen. Håper det blir skikkelig dropp![]()
Hvor finner man det under innstillinger, syns jeg har trykket på alt men finner ikke hvor jeg kan velge El test?26-dagers syklus kan passe fint med el dagen etter pos el-test da! Hvis tr kommer, går du bare inn i innstillingene til ff og overstyrer at du vil den skal bruke el-test som hovedmål pp når el kommer. Så slipper du at den tror du har lutealfase på 6 dager. Da kommer det til å rable for den i neste runde
En halvtime før vekkerklokka synes ff er innafor, så du må bare sove bittelitt mer [emoji1303]