Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan påvirker alkohol tempen?
Jeg blir varmere av alkohol.Hvordan påvirker alkohol tempen?
Hvordan påvirker alkohol tempen?
Tempen holder seg høy, ikke dårlig med så lite søvn som det ble i natt. Hode tenker for mye[emoji23]Vis vedlegget 237645
Kossen går det ?
Jeg blir varmere av alkohol.
Kanskje derfor tempen var høy idag. Drakk noen glass med vin i gårDen kan bli høyere. Finnes eget «drikkekryss» i ff
Kanskje derfor tempen var høy idag. Drakk noen glass med vin i går
Skal jeg krysse av for alko idag når jeg drakk igår?Du får se om det normaliserer seg til i morgen... og krysse av for alko i dag, så kanskje sirkelen blir tom. (Har aldri prøvd den krysseboksen)...
Skal jeg krysse av for alko idag når jeg drakk igår?
Skal jeg krysse av for alko idag når jeg drakk igår?
Jeg drakk litt igår og kryssa av på alkohol igår! Det ble ingen forandring på krysset idag! Prøvde først å krysse av idag!
Ble ikke noe forskjell selvom jeg tok på drinkingEhhm, svar skyldig. Det er jo dagens temp som er påvirket, og strengt tatt på denne siden av midnatt effekten av alkoholen kommer, så vil tro det er på i dag du må krysse. Men kanskje noen andre har erfaring med det?
Prøvde på min ff - ingenting skjedde... så da kan du legge det til på den dagen du vil
Rosalia er på tjukken... [emoji7] Fortsettelsen ligger i ikm49 [emoji1303]
Hva trykket du på? Drinking?Jeg drakk litt igår og kryssa av på alkohol igår! Det ble ingen forandring på krysset idag! Prøvde først å krysse av idag!
Hva trykket du på? Drinking?