Vi som temper

Er det noe fysisk som kan påvirke tempen? Eks temp på soverommet, sove med pysj/uten pysj?

Natt til igår sov jeg med pysj og sokker, og i natt undertøy og uten sokker! Temp på rommet var ca likt! Tempen idag var lavere enn igår.. bør man prøve å sove i det samme natt, eller har det ikke så mye å si?[emoji5]

Er det noe fysisk som kan påvirke tempen? Eks temp på soverommet, sove med pysj/uten pysj?

Natt til igår sov jeg med pysj og sokker, og i natt undertøy og uten sokker! Temp på rommet var ca likt! Tempen idag var lavere enn igår.. bør man prøve å sove i det samme natt, eller har det ikke så mye å si?[emoji5]

Det kan påvirke tempen, men ikke nødvendigvis. Du kan evt notere i ff hva du har hatt på deg, kaldt/varmt soverom, så finner du kanskje et mønster i det, evt at det ikke betyr noen verdens ting...

Det kan påvirke tempen, men ikke nødvendigvis. Du kan evt notere i ff hva du har hatt på deg, kaldt/varmt soverom, så finner du kanskje et mønster i det, evt at det ikke betyr noen verdens ting...

Det går jo ann ja[emoji5][emoji5] takk skal du ha[emoji5][emoji5]

M
Jeg bruker et vanlig frem til det jeg har bestilt kommer[emoji5] bestilte onsdag kveld og det ble sendt igår! jeg begynte ikke før igår (CD9) da! EL er ventet neste helg! Håper det kommer på mandag[emoji5]
takk for svar! Jeg har ikke et termometer liggende (nylig flyttet ut for oss selv), men da venter jeg til det dukker opp.. er på dag 4 idag, så håper det er her innen onsdag! Krysser fingrene for oss begge

M

takk for svar! Jeg har ikke et termometer liggende (nylig flyttet ut for oss selv), men da venter jeg til det dukker opp.. er på dag 4 idag, så håper det er her innen onsdag! Krysser fingrene for oss begge

Bestilt fra billige-tester? Bruker å gå kjapt der[emoji5] bestilte tester forrige torsdag kveld og de kom mandag[emoji5]

Prøvde å "lure" FF ved å sette på en temp til i morgen for å kjekke om linjen kom. Det ble en striplete linje. Er det fordi vi ikke er komt så langt på kalenderen eller kan jeg regne med en striplete linje i morgen?

Du har bare én «grønn» på utflod, kan ha noe å si. Trolig vil du få stiplet i morgen også.

Dette er helt håpløst, tror dere jeg har hatt el? Flo appen mener at el var cd12. Har ikke hatt positiv eltest, men di har vert sterke en hel uke..
7f44d6987afc6a619f556bf85d8abd28.jpg

Den er ihvertfall ikke tydelig indikert i den kurven.

Hva er historikken din? Mange pp-er? Uregelmessige sykluser?

Den er ihvertfall ikke tydelig indikert i den kurven.

Hva er historikken din? Mange pp-er? Uregelmessige sykluser?
Har prøvd siden april, men bare andre mnd me temping, har hatt flest sykluser på rundt 30 dager. Sist mnd hadde jeg el på cd50, kan se ut som en ny tullesyklus denne mnd :/

c42061148887497aba2cffa7529c9305.png
ef73243b76961cbbac0cb1d298409d76.png

Hmmm...nå skjønner jeg ingenting [emoji848] jeg hadde liksom hatt EL, og vi hadde samleie etter den hadde vært...så det skal egentlig ikke være mulig å være gravid nå.. Men har hatt utrolig uregelmessig syklus etter pilleslutt.

Når mener du el har vært på den kurven? Jeg vil tro enten ca CD 30 eller 40. Betyr hjertene samleie? Isåfall ikke noe i veien for å bli gravid på den syklusen.

77EE7630-A9C5-40F7-A640-10D69009854A.png
Skikkelig hopp opp i dag, rare greier. Målte fler ganger og viste nesten likt hver gang. Snart ny syklus og ny mulighet for å finne gull egg

Spennende! Jeg håper du finner gullegget på første forsøk [emoji1303]
Det håper jeg også:) går det bra med deg?
Vi kaster dongene nå, ingenting kan skje innen onsdag (blod prøver) uansett. Så da er vi prøvere igjenn. Håper det klaffer fort.

Når mener du el har vært på den kurven? Jeg vil tro enten ca CD 30 eller 40. Betyr hjertene samleie? Isåfall ikke noe i veien for å bli gravid på den syklusen.

Hadde positive LHtester cd 31 og 32. Hjertene er samleie ja [emoji846]
Skal på julebord i morgen, så et litt usikker på om jeg kanskje bør være avholds for sikkerhets skyld. Men tok Gtest i dag som var negativ. Kan det være for tidlig i såfall for teststrimmel?

Det håper jeg også:) går det bra med deg?
Vi kaster dongene nå, ingenting kan skje innen onsdag (blod prøver) uansett. Så da er vi prøvere igjenn. Håper det klaffer fort.

[emoji7][emoji1303] Happy humping! Det går foreløpig veldig bra med meg. Har endelig fått de ømme puppene som gjør at jeg vet jeg er gravid. Kvalmen begynner å komme når jeg er sulten, og jeg har mistet lysten på brus (stakkars cola zeroen min...). Neste uke blir det fire ulike undersøkelser/kontroller fordelt på tre dager. Kommer jeg velberget gjennom det, skal jeg puste lettet ut [emoji41]

[emoji7][emoji1303] Happy humping! Det går foreløpig veldig bra med meg. Har endelig fått de ømme puppene som gjør at jeg vet jeg er gravid. Kvalmen begynner å komme når jeg er sulten, og jeg har mistet lysten på brus (stakkars cola zeroen min...). Neste uke blir det fire ulike undersøkelser/kontroller fordelt på tre dager. Kommer jeg velberget gjennom det, skal jeg puste lettet ut [emoji41]

Gleder meg så over å følge deg på vegen :)

Takk for det! Har kun to kollega på jobben som vet om hemmeligheten foreløpig, så det er uendelig godt å kunne slippe ut litt damp og angst her inne [emoji7][emoji1303]

Ja, det tror jeg virkelig på.
Det er veldig godt å bli møtt med forståelse fra de som har kjent på følelsene selv

Ja, det tror jeg virkelig på.
Det er veldig godt å bli møtt med forståelse fra de som har kjent på følelsene selv

Helt klart. Ingen av dem har opplevd å miste før, så de er bare superhappy og har begynt å prate om babyutstyr og klær og navn og kjønn... jeg er virkelig ikke der!!!

Helt klart. Ingen av dem har opplevd å miste før, så de er bare superhappy og har begynt å prate om babyutstyr og klær og navn og kjønn... jeg er virkelig ikke der!!!

Nei, du den ser jeg. Kommer nok til å ta litt tid før du er helt der nå.
Men, jeg er helst sikker på at dette vil få en lykkelig ende :)

Nei, du den ser jeg. Kommer nok til å ta litt tid før du er helt der nå.
Men, jeg er helst sikker på at dette vil få en lykkelig ende :)

Jeg håper og håper! Innbiller meg at positive tanker hjelper den lille til å føle seg velkommen . Samtidig som hodet skriker at jeg må prøve å være litt realistisk også, så ikke verden ramler sammen igjen hvis dette ikke går veien.

Back
Topp