Vi som temper

276b7c72934158f5c58670b9e63cb1e6.png

Tempfall i dag. Satser på at det betyr at egget drar, og at tempen stiger i morgen!! Litt risikabelt er det, for kortison har menstruasjonsforstyrrelser som bivirkning [emoji33]. Jeg kjenner meg optimistisk. Soldatene venter nå tålmodig i hvertfall [emoji7][emoji56]

Ser kansje ut som.el ikke har vært :/

Hm jeg har hatt sykluser på alt fra 26 til 36 til tider så mulig det er en sammenheng der.....gjennomsnittet rundt 29-32 men :/ Huff, vært litt redd for noe sånt.

8ff326e70ab4dc74aa015277a22adceb.png
æsj tempen gikk ned igjen i dag :/ 5 dpo ca hm kan det gå opp igjen ? Har ikke el vært eller?
Det er veldig vanskelig å si noe om kurven din siden du nesten ikke har noen målinger før det som FF har satt som mulig EL, men enn så lenge har du ikke noe åpenbart EL-mønster. [emoji17]

b_Spoow6.png

fikk positiv el test i går , dette er dagens temp. er det slik at tempen stigger etter eggløsning eller når man har eggløsning :)?

Det er veldig vanskelig å si noe om kurven din siden du nesten ikke har noen målinger før det som FF har satt som mulig EL, men enn så lenge har du ikke noe åpenbart EL-mønster. [emoji17]

Nei har jo ikke gjort dette med temping lenge + aldri testet for el gjennom en hel syklus. Det kan jo også være den er senere en jeg har trodd i noen sykluser, siden den er varierende hm Vanskelig! Vurdert å bestille tine til gyn bare for og sjekke at alt er ok.

FF sier 3 dpo; uten positiv el-test. Flere som har opplevd å ikke finne el på test, men likevel har hatt el/tempøkning?
3449b758092d4c68598b6fb8ce41f3b0.png

FF sier 3 dpo; uten positiv el-test. Flere som har opplevd å ikke finne el på test, men likevel har hatt el/tempøkning?
3449b758092d4c68598b6fb8ce41f3b0.png

Du har jo hatt utflod og cervix som tilsier høyfertil periode, og med det fine temphoppet ville jeg ikke vært i tvil om at el har vært...

Du har jo hatt utflod og cervix som tilsier høyfertil periode, og med det fine temphoppet ville jeg ikke vært i tvil om at el har vært...

Man begynner vel å tvile når testen som liksom skal være 99% sikker, ikke sier det samme som øvrige symptomer[emoji85] håper du har rett!

La meg kl 7 i dag og halv vaken i 12 tiden. Temp da 36,80 men sovna igjen etter 10 min. Vakna igjen 13:30 av rumpen bar kald. Temp 36,68. Kva slags Temp skal eg bruke ?

Ville brukt den første tror jeg, hvis det ligner mest på situasjonen etter en vanlig natt. Rumpa bar, kan vel påvirke påvirke litt. Evt får du legge inn gjennomsnittet [emoji12]

Ville brukt den første tror jeg, hvis det ligner mest på situasjonen etter en vanlig natt. Rumpa bar, kan vel påvirke påvirke litt. Evt får du legge inn gjennomsnittet [emoji12]

Den første var den beste nattesøvnen. Den neste tiden var jeg forstyrra av 2 barn som måtte inn og spørre om det og det.

Huff blir deppa jeg, tenk om jeg ikke får el da? :/ men har jo fått tydelige el tester før, testet på morgenene som man tydeligvis ikke skal har jeg hørt nå. Mulig jeg ikke bør bruke bidro som jeg prøvde denne gangen. Egentlig invitert bort på fest men orker ikke, deppa :/ ekstra tungt når mannen ikke er like ivrig på det. Lurer på å få tine til gyn å bare sjekke ting :( pp10 nå(men ikke prøvd aktivt).

Huff blir deppa jeg, tenk om jeg ikke får el da? :/ men har jo fått tydelige el tester før, testet på morgenene som man tydeligvis ikke skal har jeg hørt nå. Mulig jeg ikke bør bruke bidro som jeg prøvde denne gangen. Egentlig invitert bort på fest men orker ikke, deppa :/ ekstra tungt når mannen ikke er like ivrig på det. Lurer på å få tine til gyn å bare sjekke ting :( pp10 nå(men ikke prøvd aktivt).

Det er sikkert lurt å fortsette temping litt da, så du får bekreftet el eller ikke. Det er ganske informativt å ha med til gyn også... En og annen anovulatorisk syklus er heller ikke uvanlig. Leit å høre at du er nedfor. Håper du får deg en positiv overraskelse og to streker om en ukes tid [emoji1303]. Klem til deg! [emoji173]️

Det er sikkert lurt å fortsette temping litt da, så du får bekreftet el eller ikke. Det er ganske informativt å ha med til gyn også... En og annen anovulatorisk syklus er heller ikke uvanlig. Leit å høre at du er nedfor. Håper du får deg en positiv overraskelse og to streker om en ukes tid [emoji1303]. Klem til deg! [emoji173]️
klump i halsen å hele pakka her :( så redd for å aldri få barn :(

Tok denne el testen nå , kan ny el være på vei? Når jeg tok el test om onsdag trur jeg det var, så var test streken kjempe svak.
aa7b5b9279171e8fa63fa7cc3df246e6.jpg

klump i halsen å hele pakka her :( så redd for å aldri få barn :(

Tok denne el testen nå , kan ny el være på vei? Når jeg tok el test om onsdag trur jeg det var, så var test streken kjempe svak.
aa7b5b9279171e8fa63fa7cc3df246e6.jpg

Det kunne i såfall stemme veldig godt med at tempen din var kjempelav i dag. Gleder meg til å høre hva tempen din viser i morgen tidlig. Jeg tror du vil bli glad igjen [emoji1303] Hold oss oppdatert! Krysser fingrene for oss begge. Min test var også lik din i dag...

Disse er fra denne uken hm
2148fef94061136bc5819f3a70e90d02.jpg

Back
Topp